×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۴

بانک ملی ایران به مناسبت ۹۷مین سالروز تأسیس خود، نظرسنجی رضایت مشتریان را با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت عمومی برگزار می‌کند.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی با هدف دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان طراحی شده و نتایج آن به عنوان پشتوانه‌ای برای بهبود خدمات و ارائه راهکارهای نوین بانکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برای قدردانی از همراهی مشتریان، بانک ملی ایران به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی  کارت هدیه اهدا خواهد کرد.

بانک ملی ایران امیدوار است با اجرای این نظرسنجی و بهره‌گیری از دیدگاه‌های ارزشمند مشتریان، گامی مؤثر در مسیر توسعه خدمات دیجیتال و ارتقای تجربه کاربری آنان بردارد.

https://bmi.ir/Fa/ShowThnkEval.aspx?frmId=27161

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.