×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم با اشاره به اقدامات ارزنده سازمان در توسعه خدمات غیرحضوری گفت: گسترش خدمات غیرحضوری موجب تسهیل و تسریع در ارتباط مخاطب با سازمان و بهره مندی مناسب ذینفعان از خدمات قابل ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات غیرحضوری قابل ارائه در سامانه CRM سازمان تامین اجتماعی افزود: پاسخگویی سریع و نظام مند نشان از پویایی و به روز بودن یک مجموعه است که سازمان تامین اجتماعی در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با اشاره به گسترش دامنه فعالیت مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: ارتباط مستمر مخاطب با سازمان و ارائه نظرات و پیشنهادات نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی اثربخش در جهت ارتقاء کیفی و کمی خدمات دارد.
وی افزود: با تحلیل نظرات و انتقادات ارائه شده می توان وضعیت ارائه خدمات در مراکز درمانی و همچنین تاثیر اجرای بخشنامه ها و دستورالعمل های سازمانی را از نگاه مخاطبین بررسی و مورد پایش قرار داد.
علی فاطمی نژاد کارشناس ارشد فناوری اطلاعات مدیریت درمان سمنان نیز در تشریح نحوه بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از سامانه ارتباط با مخاطب سازمان گفت: بیمه شدگان سازمان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ۱۴۲۰٫tamin.ir نسبت به ارائه درخواست جهت ملاقات با مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان و یا بیان نظرات و انتقادات خود اقدام کنند.

وی فراهم شدن زمینه ارائه درخواست ملاقات حضوری با مدیر استان و همچنین طرح شکایات از نحوه ارائه خدمات در واحدهای تابعه تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری را از جمله اقدامات ارزشمند سازمان در راستای تکریم مخاطبان عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.