×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ شهریور , ۱۴۰۴

سومین نشست از سلسله نشست‌های «کافه دانش» بانک اقتصادنوین با عنوان «یک فنجان تجربه در مسیر تعالی بازاریابی پایانه‌های فروشگاهی» با حضور نمایندگان شعب مناطق تهران و استان‌ها و جمعی از تسهیلگران خبره برگزار شد.

کیوسک‌خبر ـ در این نشست، جلیل خسروی رییس اداره امور مشتریان خرد، داود شاهسونی رییس اداره مطالعات و تحقیقات بازار، مسعود حولکی رییس منطقه شرق تهران و فرزین کندری مدیر پشتیبانی بانک‌ها در شرکت پرداخت نوین آرین، به‌عنوان تسهیلگران موضوعی حضور داشتند و با محوریت ارتقای دانش تخصصی و توانمندسازی همکاران، مباحث متنوعی را طرح و بررسی کردند.

از جمله موضوعات مطرح‌شده می‌توان به پذیرش و جذب مشتریان پایانه‌های فروشگاهی، پایش و ارزیابی عملکرد و بازاریابی اثربخش مشتریان اشاره کرد که در قالب گفت‌وگویی تعاملی و کاربردی بررسی شد. نمایندگان شعب نیز ضمن مرور تجربه‌های موفق، به شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای کیفیت خدمات و خلق تجربه‌ای مطلوب‌تر برای مشتریان پرداختند.

در بخش پایانی نشست، عیسی‌زاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک، «کافه دانش» را حرکتی نو در مسیر یادگیری جمعی همکاران دانست و تأکید کرد:

این محفل باید محلی برای نوآوری، تبادل تجربه‌های موفق و ناموفق، طرح راهکارها و شکل‌گیری ایده‌های تحول‌آفرین باشد.

وی همچنین بر اهمیت همدلی و همکاری میان همکاران شعب تأکید کرد و افزود: هر شعبه، جزئی از یک کل واحد است و موفقیت بانک در گرو موفقیت همه شعب خواهد بود. اگر همه ما با نگاهی یکپارچه و مشترک عمل کنیم، می‌توانیم شبکه‌ای همدل، توانمند و پیشرو بسازیم.

نشست‌های «کافه دانش» با رویکردی نوین و بر پایه یادگیری جمعی و گفت‌وگوی تعاملی، هر دو هفته یک‌بار با همکاری اداره آموزش و توسعه منابع انسانی بانک در محل کتابخانه تخصصی نوین برگزار می‌شود. این نشست‌ها فرصتی ارزشمند برای رشد فردی، توسعه تیمی و ارتقای فرهنگ یادگیری مستمر در بانک اقتصاد نوین فراهم می‌سازد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.