×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۴

تولید پیام‌های مرتبط با ظرفیت‌های سازمانی به ذینفعان بر عهده روابط عمومی‌هاست.
به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، پرویز خوشکلام خسروشاهی با تأکید بر نقش موثر رسانه‌های گروهی در این خصوص به اهمیت روابط عمومی‌ها در تولید پیام برای مخاطبان در کنار رسانه‌ها، اظهار داشت: روابط عمومی‌های صنعت بیمه باید با تولید پیام‌های صریح، شفاف، ساده، اثرگذار، بامحتوا و دقیق، به مخاطبان و ذینفعان صنعت بیمه در تصمیم‌گیری‌های آنها کمک کرده و تصویری صحیح از صنعت بیمه به آنها نشان دهند. نقش روابط عمومی‌ها کمک به تصمیم‌گیری صحیح توسط مردم در حوزه فعالیت سازمان متبوع عین حفظ مصالح مشروع آن است نه القای منویات خود به آنان.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر روابط عمومی‌ها و مخاطبان، خاطرنشان کرد: اگر پیام‌های روشن و کاربردی در مجموعه‌های روابط عمومی با ایده‌ها و تکنیک‌های جذاب و موثر به گوش مخاطبان برسد مسیر توسعه صنعت بیمه هموارتر خواهد شد. روشن است که در این مسیر می‌توان از ظرفیت غنی رسانه‌های تخصصی نیز در تولید و انتشار این پیام‌ها بهره‌مند شد.

گفتنی است آیین قدردانی از خانواده روابط عمومی صنعت بیمه به بهانه هفته ارتباطات به میزبانی بیمه مرکزی برگزار شد.

در این برنامه مدیران ادوار روابط عمومی بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.