
کارگاه آموزشی «ارتباط موثر با بیمه گذاران؛ اعتماد و رضایت مندی» از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز سهشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ به صورت برخط از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار میشود.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی محورهای «ایجاد و برقراری ارتباط موثر با بیمه گذاران و خسارت دیدگان»، «هنر متقاعد کردن بیمه گذاران و زیان دیدگان در واحدهای صدور و خسارت با هدف کسب اعتماد و رضایت حداکثری»، «چگونگی کنترل گفتگوی بیمه ای در واحدهای خسارت و صدور»، « روش های برخورد و مواجهه با مخالفت ها و اعتراضات» توسط آقای محمد فرزان، مدرس دانشگاه، کارشناس رسمی قوه قضائیه و کارشناس شرکت بیمه دانا ارائه خواهد شد.
حضور در این رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبتنام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir میباشد. پس از ثبتنام، ورود به کارگاه از طریق همین نشانی امکانپذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا میگردد.