×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر داود علیمحمدی در جلسه ای که به مناسبت هفته دولت در سالن همایش بیمارستان امام رضا (ع) تشکیل شده بود اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان کارگزاران صدیق و الگویی شایسته برای خدمت بی منت به مردم بودند و همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می توانند با پیروی از سیره و روش  این دو بزرگوار برای خدمت شایسته و مناسب به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم ضمن قدردانی از کارکنان مدیریت درمان استان قم در پشتیبانی و همکاری مضاعف در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: از اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا بسیاری از معادلات و تعاملات جهانی به هم خورد و جان با ارزش ترین موجود خداوند به خطر افتاد که در کنار کادر درمان نیروی های دیگر توانستند با تلاش های ارزشمند خود مسیر خدمت رسانی به بیماران و مراجعین را تسهیل کنند.

دکتر علیمحمدی در ادامه گفت: تمام تلاشمان بر این است بهترین خدمت را به مردم ارائه دهیم و به عبارتی کارمند بودن به این معنا است که همه وظایف محوله، به بهترین شکل همراه با مهربانی به مراجعین ارائه شود.

در ادامه این جلسه، از کارمندان نمونه واحد های تابعه مدیریت درمان استان قم در سال ۹۹ با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.