×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن بیست ‌و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اطلاع رسانی شفاف، به هنگام و مستند را از وظایف اصلی هر سازمان عنوان داشته و در عین حال رمز موفقیت کلیه تشکل‌ها برشمرد.

در پیام اعظم هنردوست آمده است:
پاسخگویی شفاف و درست برخلاف برخی انتقادها، رفتاری شجاعانه در قبال مشتری و سهامدارانی است که بنا به دلایلی با آن سازمان همراه شده و در سود و زیان موجود سهیم هستند، به واقع ارائه اطلاعات درست و مبتنی بر واقعیت احترام به انتخاب آنهاست.

در این میان روابط عمومی‌ها به عنوان تنها رابط سازمان و مخاطبان، نقش اساسی داشته و وظیفه خطیر اطلاع رسانی مسئولانه را بر دوش می‌کشند.

حلقه واسطی که به موازات تحولات ارتباطی و تغییر مناسبات اجتماعی لازم است حضوری حرفه‌ای، پویا و اثربخش داشته و از فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای، در راستایی فرهنگ سازی و نوآوری بهره برد.

امروز صنعت بیمه برای شکوفایی نیاز به دو مولفه مهم نوآوری و فرهنگ‌سازی مورد اشاره دارد که رفع خلاءهای موجود بی شک مسیر تعاملات جدید میان شرکت‌های بیمه‌گر و بیمه گذاران را گشوده و ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت، افزایش ضریب نفوذ بیمه و به دنبال آن رونق فروش شرکت‌های این حوزه از آن دست است.

در این فرصت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه تلاش‌گران عرصه روابط عمومی تبریک گفته و از خداوند متعال برای این عزیزان، موفقیت و سلامت مسألت می‌نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.