×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در دیدار با رئیس و تعدادی از اعضای انجمن داروسازان کشور با بیان اینکه داروسازان در نظام سلامت و درمان کشور نقش مهمی دارند، افزود: به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به ۴۵ میلیون  بیمه شده این سازمان، جلسات همفکری برگزار می کنیم تا مسائل خدمت دهندگان به بیمه شدگان از جمله داروسازان را بررسی کنیم. نظرات آنها را جویا می شویم تا با همکاری بیشتر زمینه ارائه خدمت شایسته تری به جامعه هدف فراهم شود.
سالاری با بیان اینکه درک می کنیم که پرداخت منظم برای شما در زمینه برنامه ریزی و محاسبات چقدر مهم است، تصریح کرد: پرداخت منظم مطالبات مراکز طرف قرارداد را ادامه می دهیم.
وی در ادامه به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی به عنوان یکی از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تمامی اجزای سلامت کشور از جمله داروخانه ها از اجرای آن منتفع می شوند. نسخه نویسی الکترونیکی، تصمیم دولت است و قبل از الزام دولت، سازمان تامین اجتماعی این برنامه را آغاز کرد و در برخی استان ها موفق تر بودیم.
سالاری گفت: امسال در صدور نسخه نویسی الکترونیکی به نسبت سال گذشته رشد داشته ایم.
وی افزود: اخیرا نیز طرحی را اعلام کردیم مبنی بر اینکه همه پزشکان کشور می توانند طرف قرارداد ما شوند.در کنار تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با پزشکان که به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود، پرداخت سهم سازمان تامین اجتماعی به پزشکان نیز در سریعترین زمان ممکن و ساعت ۲۴ هر روز انجام می‌شود.پزشکان دارای امضای الکترونیک سازمان نظام پزشکی ۹۵ درصد از سهم سازمان تامین اجتماعی و سایر پزشکان ۸۰ درصد از سهم سازمان را پایان همان روز و مابقی سهم سازمان را نیز طی یک ماه دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برای توسعه نسخه نویسی الکترونیکی نیاز است به حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری آن توجه کنیم، گفت: در هردو بخش برنامه های خوبی تهیه شده است و برخی نیز اجرا شده اند.
دکتر محمد باقر ضیاء، رئیس انجمن داروسازان کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه کمک به داروخانه ها کمک به زنجیره درمان کشور است، گفت: از پرداخت منظم مطالبات به داروخانه ها تشکر می کنیم و آماده هستیم در طرح های مرتبط مشارکت داشته باشیم.
در این جلسه تعدادی از اعضای انجمن داروسازان کشور به بیان مطالب خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.