×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۴

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت سهامی بیمه ایران و بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات مالی و بیمه‌ای، ایجاد سوپرمارکت مالی و ارزش‌آفرینی برای مشتریان دو مجموعه امضا و بر هم‌افزایی بانک و بیمه جهت ارائه خدمت بهتر به مردم تأکید شد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در این مراسم که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد؛ با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بیمه ایران و نقش برجسته آن در صنعت بیمه گفت: بیمه ایران با سابقه‌ای نزدیک به یک قرن فعالیت، معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت بیمه‌ای در ایران و خاورمیانه است.

وی افزود: بیمه ایران در ظرفیت نگهداری ریسک، جایگاه نخست را در منطقه دارد و هیچ شرکت بیمه‌ای در کشور همانند ایران توان پذیرش و مدیریت ریسک را ندارد.

علی جباری با تأکید بر این موضوع که بانک رفاه با توانمندی بالا در اعطای تسهیلات و جذب منابع در سراسر کشور، بستری مناسب برای توسعه همکاری‌های متقابل فراهم کرده است؛ گفت: همکاری بین دو نهاد بزرگ بیمه‌ای و بانکی همچون بیمه ایران و بانک رفاه کارگران می‌تواند هم‌افزایی کم‌نظیری در خدمت‌رسانی به مردم و تحقق اهداف مشترک دو مجموعه ایجاد کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های همکاری در چند محور تأکید کرد: با تجمیع ظرفیت‌های بیمه‌ای و بانکی، می‌توانیم پوشش‌های بیمه‌ای رقابتی و متناسب با نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه کنیم.

جباری ابراز امیدواری کرد؛ این همکاری مشترک بتواند دغدغه‌های مربوط به امنیت مالی و پوشش ریسک را برای مشتریان بانک کاهش دهد.

رئیس هیئت مدیره بیمه ایران از تشکیل کارگروه مشترک سرمایه‌گذاری، ارائه پوشش‌های بیمه‌ای متنوع برای کارکنان، مشتریان و شرکت‌های وابسته به بانک، ایجاد سوپرمارکت مالی در شعب منتخب بانک و استقرار میز خدمت به‌عنوان مهم‌ترین زمینه‌های همکاری نام برد.

جباری همچنین از آمادگی بیمه ایران برای همکاری با بانک رفاه در حوزه سرمایه‌گذاری، به‌ویژه در صنایع بزرگ، نظیر پالایشگاه‌ها خبر داد.

وی همچنین با اشاره به هدف‌گذاری این تفاهم‌نامه برای همکاری در چارچوب قوانین بیمه مرکزی، شورای عالی بیمه و مقررات بانک مرکزی خاطرنشان کرد: این همکاری، الگویی از تلفیق خدمات بیمه و بانک در فضای کسب‌وکار حرفه‌ای است و می‌تواند مسیر تحول دیجیتال، توسعه خدمات مالی مشترک و هوشمندسازی نظام بانک-بیمه را هموار کند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان ضمن تأکید بر اهمیت استمرار جلسات مشترک برای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه گفت: بیمه ایران آمادگی دارد ضمن تجمیع امور بیمه‌ای بانک با شبکه گسترده نمایندگی‌های خود در کنار شعب منتخب بانک رفاه، الگویی موفق از خدمت‌رسانی یکپارچه به مردم را در دولت چهاردهم اجرایی کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.