×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این بانک اعتقاد و تاکید بر این است  که توجه به رفاه و معیشت فعالان بخش کشاورزی عاملی موثر در بهبود و جهش کمی و کیفی تولیدات و محصولات در این بخش است که نهایتا نیل به اهداف غایی این بخش یعنی شکوفایی اقتصادی، تامین امنیت غذایی و خودکفایی را میسر می سازد.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی برای تحقق این آرمان با جدیت به بهبود ، به روزرسانی و  توسعه خدمات بانکی خود پرداخته به طوری که در جایگاه چهارمین بانک برتر کشور از لحاظ خدمات بانکداری الکترونیکی نوین قرار گرفته است. این مهم نقشی به سزا در جلب اعتماد و رضایت مشتریان و جذب منابع مالی از بازارهای خارج از بخش برای تزریق اعتبار به بخش کشاورزی داشته به نحوی که بانک کشاورزی موفق شده است در سال های ۱۳۹۶و ۱۳۹۷ سالانه ۲۰۰هزار میلیارد ریال و در سال ۱۳۹۸ بیش از۲۵۰ هزار میلیارد ریال رشد منابع داشته باشد. مهم تر این که، این اتفاق مهم و امیدوار کننده با تکیه بر جذب منابع ارزان قیمت صورت گرفته است. با افزایش منابع، توان تسهیلاتی بانک برای حمایت ویژه از فعالان بخش کشاورزی و پرداخت تسهیلات کم بهره در سه سال اخیر ۳۶ درصد رشد داشته و درپایان سال ۱۳۹۸ به رقم ۵۳۰ هزار میلیارد ریال رسده است. همچنین توانایی بانک برای طراحی و ارائه خدمات خاص، مدارا در وصول مطالبات و بسیاری خدمات دیگر ارتقا یافته است.  

این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی در این روزهای مقارن با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، در حالی ۸۷ امین سالگرد تاسیس و فعالیت خود را آغاز می کند که همواره خدمات ویژه ای را برای تامین رفاه ، سهولت سازوکارها و همراهی و همیاری با فعالان بخش کشاورزی ارائه داده است که از آن جمله می توان صندوق بیمه محصولات کشاورزی، طراحی سامانه جامع خرید تضمینی محصولات استراتژیک و عاملیت خرید از کشاورزان، افتتاح حساب حامی گندم و امتیازات ویژه آن، سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی، تجلیل از کشاورزان نمونه و تولیدکنندگان برتر ملی و اعطای امتیازات ویژه به ایشان، همراهی و مدارا با کشاورزان خسارت دیده در زمینه امهال و تمدید بدهی تسهیلاتی و بخشودگی جرائم دیرکرد و بسیاری موارد دیگر را برشمرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.