×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جواد یوسفی اظهار داشت: اجرای هتلینگ بیمارستان به معنای تجهیز کامل بخش‌ها و رساندن آنها به یک بخش استاندارد بیمارستانی است.
وی ادامه داد: در این راستا بالغ بر یک میلیاد تومان تجهیزات خریداری شده و حدود ۵۰۰ میلیون دیگر اعتبار برای انجام و تکمیل این کار نیاز است که در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.
مدیر بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند با بیان اینکه در راستای اجرای این اقدام بخش زنان و زایمان در اولویت ویژه قرار دارد، بیان کرد: اگر شهرداری مجوز این کار را زودتر بدهد تا دو ماه آینده این کار انجام خواهد شد.
یوسفی همچنین از جذب ۲ متخصص ارتوپدی و راه‌اندازی درمانگاه ارتوپدی در این بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد و درمانگاه ارتوپدی هر روز فعال است همچنین متخصصین ارتوپدی ۲۴ ساعته به صورت آنکال پاسخگوی بیماران هستند.
وی از راه‌اندازی درمانگاه گوش، حلق و بینی نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر در بخش داخلی و رادیولوژی کمبود متخصص داریم که باید این کمبود نیز جبران شود.
مدیر بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند افزود: بیشترین مشکل مردم در بحث کمبود متخصص داخلی است که در تلاش برای جذب پزشک داخلی هستیم.
یوسفی ادامه داد: یک دستگاه اکوی جدید برای بخش قلب نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان خریداری شده که سرویس قلب نیز کاملا با وجود این دستگاه به روز شده است.
مدیر بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند افزود: یک سیستم تهویه کاملا مجهز و به روز نیز برای اتاق عمل خریداری‌ شده که تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه افزایش خدمات دندان پزشکی نیز در دستور کار است، یادآور شد: در صدد هستیم تا با جذب یک دندانپزشک دیگر خدمات این بخش را نیز برای مردم ارتقا دهیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.