×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۴ دی , ۱۴۰۴

دکتر نادر حسن‌زاده، عضو هیات مدیره بیمه آسیا، در همایش سراسری روسای شعب این شرکت در نوشهر، با تاکید بر نقش محوری اخلاق و نیروی انسانی در عصر تحولات دیجیتال، صله رحم سازمانی را بنیان کاهش استرس و یکدستی در سازمان دانست. وی همچنین خواستار توجه جدی به نسل جدید مشتریان (نسل Z) و ایجاد «قرارداد روانی» با کارکنان برای موفقیت سازمان شد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، حسن‌زاده در بخشی از سخنان خود، شرکت بیمه آسیا را خانه‌ای با شصت سال سابقه خدمت صادقانه دانست و بر لزوم حفظ این میراث تاکید کرد. وی گفت: ما باید در سازمان صله رحم سازمانی داشته باشیم که آمیزه‌های اخلاقی در آن به‌طور کامل رعایت شود. این مهم نه تنها باعث کاهش استرس می‌شود، بلکه با ایجاد روابط هم‌سطح، ما را در مسیر دست‌یابی به آگاهی و یکدستی قرار می‌دهد.

وی ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور، خطاب به مدیران حاضر افزود: به همان اندازه که بزرگ و ارزشمند هستیم، خطا یمان بزگ و غیر قابل جبران است. شصت سال خدمت، تعهد ما را بیشتر می‌کند. این جمعی که اینجا گرد هم آمده‌اند، قوه عاقله بیمه آسیا هستند و از آنجا که همه ما در اتاق‌های شیشه‌ای کار می‌کنیم، مسئولیت ما چندین برابر می‌شود.

عضو هیات مدیره بیمه آسیا هدف از برگزاری این همایش‌ها را شناسایی نقاط ضعف و کمک متقابل برای روشن کردن چراغ راه سازمانی عنوان کرد و گفت باید یکدیگر را یاری کنیم تا مسیر درست را در این عرصه پرچالش پیدا کنیم.

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات فناوری و لزوم هوشمندی در ارائه خدمات پرداخت و نیروی انسانی را عامل اصلی در اجرای موفق هوش مصنوعی دانست.

وی با بیان اینکه سازمان باید بیشتر تشنه رضایتمندی مشتری باشد تا منفعت آنی، اظهار داشت: نسل مشتری‌های ما در حال تغییر است و امروز ادبیات دیجیتال بر فضای کسب‌وکار حاکم شده است. اگر فضای سازمانی مناسب نباشد، نتیجه لازم را نخواهیم گرفت.

عضو هیات مدیره تاکید کرد که مدیران امروز پشت میز نمی نشینند و روزمرگی را برنمی‌تابند و سازمان‌ها باید یک هدف واحد داشته باشند .

او ادامه داد: ما باید روی نسل Z کار کنیم و محصولاتمان را با ادبیات آنها ارائه دهیم. این همایش می‌تواند به شکل یک بازی باشد تا هر فرد نقش خود را به‌خوبی ایفا کند. در نهایت ما باید زنجیره ارزشی در سازمان را تولید کنیم.»

حسن‌زاده در ادامه، یکی از چالش‌های اصلی را عدم ارتباط موثر با مشتری دانست و افزود: ما چقدر با مشتری ارتباط داریم و چقدر به نیازهای مشتری پاسخ می‌دهیم؟ آیا بیمه‌نامه‌های جدید ما شخصی‌سازی شده‌اند؟»

وی راهکار موفقیت را تبدیل مشتری صرف به «مشترک» و آگاه بودن از حال آنها دانست، چرا که مشتری ایجاد سود می‌کند.

عضو هیات مدیره بیمه آسیا در پایان بر لزوم ارتقای سواد دیجیتال در سازمان تاکید کرد و گفت: برای استفاده از هوش مصنوعی، ابتدا باید از نیروی انسانی سازمان شروع کنیم. ما باید از داده‌های مشتریان برای ارائه محصولات جدید استفاده کنیم و مهم‌تر از آن، به مشتریان خود مشورت دهیم؛ مشورت در جهت جلوگیری از وقوع خسارت.

او تصریح کرد که سازمان با یادگیری و تمرین است که ارزش پیدا می‌کند و برای دستیابی به موفقیت، باید قرارداد روانی موفق با کارکنان در سازمان برقرار شود.
منبع:روابط عمومی بیمه آسیا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.