×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۲ تیر , ۱۴۰۴

نشست تخصصی بررسی عملکرد ۱۸ شعبه منتخب تهران در حوزه سودآوری، درآمدهای غیرمشاع و استفاده از ابزارهای تعهدی از جمله اعتبارات اسنادی داخلی، با حضور مدیرعامل بانک دی و جمعی از مدیران ارشد برگزار شد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، این نشست با هدف تقویت نقش شعب در مسیر دستیابی به درآمدهای پایدار و بررسی ظرفیت‌های موجود برای توسعه خدمات بانکی تعهدی، برگزار شد.

در این جلسه، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، با اشاره به اهمیت تنوع‌بخشی به منابع درآمدی بانک و حرکت به‌سوی بانکداری حرفه‌ای، گفت: «برای دستیابی به سودآوری پایدار، باید فراتر از درآمدهای سنتی حرکت کنیم و از ظرفیت ابزارهای نوین تعهدی، به‌ویژه اعتبارات اسنادی داخلی، بهره‌گیری مؤثر داشته باشیم.»

وی با تأکید بر نقش شعب در شناسایی فرصت‌های جدید افزود: «رؤسای شعب باید با درک نیازهای واقعی مشتریان، در مسیر توسعه تعاملات مالی متقابل و ارائه خدمات تعهدی، نقش‌آفرینی فعال‌تری داشته باشند.» در ادامه، کریمى مدیرعامل بانک دی ضمن اشاره به جایگاه بانک در تعامل با مشتریان حقوقی و پروژه‌محور، اظهار داشت: «بانک دی باید با ارتقای مهارت‌های کارشناسی در سطح شعب و تقویت توان تحلیلی مدیران، به بانکی تبدیل شود که نه‌تنها خدمات مالی ارائه می‌دهد، بلکه شریک فکری و اعتباری مشتریان در تصمیمات اقتصادی‌شان باشد.»

تأکید عضو هیأت ‌عامل بر سودآوری شعب و کنترل تراز عملیاتی

علی اولیایی، معاون اعتبارات و وصول مطالبات و عضو هیأت‌عامل بانک دی، در این نشست با تأکید بر ضرورت افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاع بانک و سودآوری هر یک از شعب گفت: «هر شعبه می‌بایست با مدیریت دقیق منابع و مصارف، به گونه‌ای عمل کند که تراز مالی مثبت و عملکرد عملیاتی قابل دفاعی داشته باشد.» وی در ادامه افزود: «در کنار جذب منابع پایدار، مصرف این منابع از طریق اعطای تسهیلات و ارائه خدمات تعهدی به مشتریان باید با دقت، تحلیل و ارزیابی مستمر همراه باشد، تا ضمن تحقق رشد درآمدهای هدف‌گذاری‌شده، در پایش‌های آتی عملکرد، شاهد افزایش نسبت مطالبات غیرجاری (NPL) در حوزه تسهیلات و تعهدات نباشیم.»

بررسی عملکرد شعب و تأکید بر ارتقای خدمات

در ادامه این نشست، عملکرد شعب منتخب در حوزه خدمات تعهدی و اعتبارات اسنادی داخلی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر لزوم گسترش نگاه تخصصی به این حوزه، آموزش مستمر کارکنان و پایش مستمر نتایج عملیاتی در راستای بهبود مستمر خدمات تأکید شد.

بانک دی، در مسیر توسعه خدمات پایدار و کم‌ریسک

این نشست در ادامه سیاست کلان «بانک دی» برای تقویت منابع درآمدی پایدار و کم‌ریسک برگزار شد. حرکت به‌سوی بانکداری حرفه‌ای، ارتقای تعاملات با مشتریان کلان، و توسعه خدمات متناسب با نیازهای واقعی اقتصاد کشور، از جمله محورهای راهبردی در مسیر جدید بانک عنوان شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.