×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۴

رویداد برند کارفرمایی ایران‌تلنت، روز ۵ خرداد ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های رایزن برگزار شد؛ رویدادی که با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان‌ها، کارشناسان منابع انسانی، دانشگاهیان و فعالان اکوسیستم کار، به بستری برای گفت‌وگو درباره ارزش‌های واقعی در سازمان‌ها تبدیل شد.

کیوسک‌خبر ـ حسین اسعدی، معاون منابع انسانی نستله ایران نیز در این رویداد حضور داشت. آقای اسعدی در پنل تخصصی «بازتاب فرهنگ در داده‌ها» به تشریح تجربه این شرکت در سنجش و نهادینه‌سازی فرهنگ سازمانی پرداخت. او در سخنان خود اشاره کرد که «نستله با استفاده از مدل‌های سنجش فرهنگی و ترجمه آن به کدهای ملموس رهبری، تلاش کرده است تا ارزش‌های سازمانی را از سطح شعار به سطح تجربه زیسته کارکنان ارتقا دهد».

او افزود: «ما در نستله باور داریم که فرهنگ سازمانی، دارایی پنهان اما حیاتی هر کسب‌وکار است. در دنیای امروز که جابه‌جایی نیروی کار، تصمیم آگاهانه و جسورانه نسل جدید است، تنها سازمان‌هایی ماندگار خواهند بود که بتوانند احساس تعلق، فرصت رشد، و شفافیت را در دل ساختار خود نهادینه کنند».

رویداد امسال ایران‌تلنت با تاکید بر اهمیت نوع نگاه به برند کارفرمایی، آن را نه به‌عنوان یک ابزار تزئینی، بلکه به‌عنوان آینه‌ای از فرهنگ، رفتار و تصمیمات روزمره سازمان‌ها معرفی کرد و واقع‌گرایی را به‌عنوان رویکردی کلیدی در شکل‌دهی به تصویر واقعی کارفرمایان برجسته ساخت.

نستله، به‌عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان جهانی در حوزه تغذیه، سلامت و سبک زندگی، همواره تلاش کرده است تا ارزش‌های انسانی و اخلاقی را در مدیریت منابع انسانی خود جاری سازد. این نگاه، تنها محدود به سیاست‌ها و فرآیندها نیست، بلکه در جزئی‌ترین تعاملات روزمره، از جلسات کاری تا مناسبات انسانی نیز دیده می‌شود. انتخاب ساختاری مبتنی بر همکاری، حس تعلق و وفاداری در نستله ایران، نشان‌دهنده تعهد این برند به خلق محیطی انسانی، پایدار و رشدآفرین است.

در پایان این رویداد، برندهایی که موفق به کسب بیشترین میزان رضایت از نگاه کارکنان خود شده بودند نیز معرفی شدند. در این ارزیابی، نستله ایران توانست در میان شرکت‌های فعال در حوزه FMCG (کالای مصرفی) در کنار نام‌هایی همچون پاک‌وش (هنکل)، یونیلیور و افق کوروش در گروه شرکت‌های برتر قرار بگیرد. همچنین در زمینه مارکتینگ و ارتباطات نیز نستله ایران موفق شد در فهرست برترین برندهای کارفرمایی سال قرار گیرد.

نستله همواره بر این باور بوده و هست که مهم‌ترین سرمایه یک برند، سرمایه انسانی آن است؛ سرمایه‌ای که تنها با صداقت، شفافیت و ارتباط فعال، می‌توان آن را حفظ و تقویت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.