
نخستین شماره نشریه تصویری “دی نما” در شرکت بیمه دی برای معرفی ظرفیتها ، اخبار و توانمندیها همزمان با دهه کرامت منتشر شد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، این شرکت برای معرفی فعالیت های خود، تحولات صنعت بیمه در ایران و جهان و در راستای بهرهگیری از ظرفیت های داخلی و کارشناسان، تولید نشریه تصویری «دی نما» را در برنامههای خود قرار داده است .
این نشریه تصویری که با نام «دی نما» در پیامرسانها، صفحات و وبگاه های این شرکت در دسترس قرار می گیرد بنا است تا ضمن معرفی اخبار و رویدادهای شرکت بیمه دی، به مباحث فرهنگ بیمه، آموزش، دانش روز و هوشمند سازی در صنعت بیمه، تجربیات موفق کشورها، بازنشستهها و نیازمندیهای صنعت بیمه بپردازد .
بر اساس این گزارش، شماره نخست این نشریه که به صورت آزمایشی منتشر شده است، صرفا ویژهنامه فروردین و نوروز شرکت بیمه دی بوده و گذری نیز به اتفاقات و افتخارات سال ۱۴۰۳ این شرکت داشته که با ظرفیتهای تولیدی داخل شرکت بیمه دی و مشارکت همکاران این شرکت تولید شده است.
گفتنی است در شمارههای دیگر و با مشارکت بخشهای کارشناسی این شرکت به غیر از محتوای خبری، تولیدات تخصصی نیز در دستور کار قرار می گیرد.
برای دیدن اولین شماره که در دهه کرامت منتشر شده از طریق لینک زیر به وب سایت رسمی بیمه دی