×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۴

مهاجرت سیستم بانکداری متمرکز (core banking) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با موفقیت انجام شد و خدمات این بانک در دسترس مشتریان قرار دارد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، برخی اختلال‌های گاه و بیگاه در ارائه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که ناشی از افزایش چشمگیر تراکنش‌ها بود، موجب شد بانک تصمیم به ارتقاء سیستم بانکداری متمرکز (core banking) خود بگیرد.

سیستم بانکداری متمرکز پیشین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در حال حاضر نیز توسط بسیاری از بانک‌های کشور استفاده می‌شود، به علت معماری خود، بعضاً در زمان انجام تعداد بالای تراکنش‌های مشتریان با مشکلاتی روبه‌رو می‌شد. بررسی‌های لازم برای مهاجرت به سامانه جدید و پایدارتر، از حدود ۲ سال قبل در بانک شکل گرفت. در نهایت پس از انجام آزمون‌های متعدد، روز جمعه ۲ خرداد، این تصمیم اجرایی شد و مهاجرت با موفقیت انجام شد.

اطلاع‌رسانی‌های لازم به مشتریان در رابطه با قطع بودن خدمات از ساعت ۰۰:۰۰ روز جمعه تا ۶ بامداد از یک هفته قبل به روش‌های گوناگون صورت گرفته بود. خوشبختانه از همان روز جمعه عملیات‌های اصلی بانکداری در دسترس مشتریان قرار گرفت. در حال حاضر نیز همه عملیات‌ها از طریق اپلیکیشن‌های «مهریران» و «کیوبانک»، اینترنت‌بانک و همچنین شعب بانک در سراسر کشور قابل انجام است.

معاونت فناوری اطلاعات بانک به‌صورت شبانه‌روزی در حال رصد است تا در صورت بروز هر گونه اختلال، در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به رفع آن اقدام کند. ضمن تشکر از بردباری و همراهی مشتریان فهیم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بی‌شک همه مشتریان بانک به‌خوبی آگاهند که انجام مهاجرت سیستم بانکداری متمرکز با هدف پایدار کردن و بهبود بیش از پیش خدمات بانک بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.