
شرکت بیمه دی در جدیدترین بهروزرسانی وباپلیکیشن «دِیدار»، مجموعهای از قابلیتهای نوین را برای استفاده بیمهشدگان، شعب و نمایندگان معرفی و آماده بهرهبرداری کرده است.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، در راستای تحقق اهداف «تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرآیندهای بیمهگری و نظارتی»، مدیریت تحول دیجیتال این شرکت در نسخههای ۴.۹، ۵، ۵.۱ و ۵.۲ وباپلیکیشن دِیدار، امکانات جدیدی را اضافه کرده است.
امکان سفارشگیری آنلاین بیمهنامه بدنه پیمایشی، بازدید اولیه آنلاین برای بیمه آتشسوزی، درخواست خدمات امداد خودرو (دیآسا)، بهبود فرآیند اعلام خسارت بیمههای آتشسوزی، استعلام عوارض آزادراهی خودرو، استعلام کد پستی از سامانه املاک و اسکان، افزودن خدمات بانکی شامل تبدیل شماره کارت به شماره شبا و استعلام چک صیادی، اصلاح و بهبود صفحه سوابق درمانی، ارتقای قابلیت اعلام خسارت درمان با اختصاص واحد ارزیابی اسناد به استان محل سکونت، امکان تعریف قبوض خدماتی در پروفایل کاربری، بهبود نقشه مکانیابی و جستجوی مراکز حضوری، تغییر در طراحی تببندی، آیکونها و بهروزرسانی رابط کاربری (UI) صفحه اصلی از جمله مواردی هستند که در این بهروز رسانی در دسترس کاربران قرار گرفته است.
این بهروزرسانیها در جهت ارتقای تجربه کاربری و تسهیل فرآیندهای بیمهای طراحی و پیادهسازی شدهاند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=268498