×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،خدارحمی درآیین معارفه معاونان و اعضای جدید هیأت عامل این بانک که روز یکشنبه دوم شهریورماه سال جاری برگزار شد،ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید هیأت عامل انتظارات خود را اعلام و با اشاره به الزامات اجرای حاکمیت شرکتی در سازمان ها بر تحرک بیشتر در ادارات، افزایش سرعت عمل در پیگیری امور،هماهنگی بیشتر و گسترش ارتباطات بین بخشی و ساده سازی امور، بر ضرورت دستیابی به اهداف تعیین شده در برنامه عملیاتی بانک برای تحقق اهداف بانک و اهداف بالاتر تأکید کرد.

وی سرمایه انسانی را مهم ترین سرمایه برای حرکت در مسیر انجام وظایف و تحقق برنامه ها دانست و در تبیین شرح وظایف اعضای هیأت عامل خاطر نشان کرد: با ساماندهی امور،ارتقای انگیزش نیروی انسانی،رفع چالش ها و انجام اصلاحات،بانک را در مسیر تحقق اهداف کلان همراهی می کنند تا دستاوردهای بهتری داشته باشیم.

خدارحمی در تبیین وظایف حوزه مالی وپشتیبانی  به ضرورت رفع چالش های این حوزه اشاره و بر توجه به ارتقای سلامت امور و فعالیت ها همچنین صرفه جویی هزینه ها در حوزه های مختلف تأکید کرد.

وی فعالیت ها و وظایف حوزه نظارت در بخش های حقوقی،نظارتی و اجرایی را نیز تشریح و با اشاره به نقش واهمیت وصول مطالبات و واگذاری اموال تصریح کرد:با توجه به اصول بهداشت اعتباری و اقدام به موقع در زمینه وصول مطالبات همچنین رعایت سایر اصول به ویژه برخورد مناسب و احترام با مردم و مشتریان،باید پر توان تر از گذشته در این حوزه فعالیت کنیم.

خدارحمی با اشاره به اثرگذاری تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در تولید بخش کشاورزی سراسر کشور ابراز امیدواری کرد با دقت و سرعت در فعالیت ها و پرهیز از حرکت های نادرست نقش گره گشا در اقتصاد کشور ایفا کنیم.

 بر اساس این گزارش با توجه به ساختار جدید این بانک منطبق با الزامات ناظر بر حاکمیت شرکتی، منوچهر حیاتی به سمت«معاون سرمایه انسانی و عضو هیأت عامل»، قدرت اله عبدالهی به سمت« معاون مالی و پشتیبانی و عضو هیأت عامل» و محسن صفدری به سمت« معاون نظارت و عضو هیأت عامل»، منصوب شدند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.