×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جمیل حق پرست، معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: آقای محمدی، مدیرکل سابق خدمات و پشتیبانی در سطوح مختلف سازمان زحمات زیادی کشیدند و آقای رحیمی، مدیرکل جدید خدمات و پشتیبانی نیز از همکاران با سابقه این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در سازمان تأمین اجتماعی با هدف ارتقاء خدمات و استفاده حداکثری از پتانسیل منابع انسانی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: آقای محمدی از همکاران توانمند سازمان هستند و از ایشان در جای دیگری استفاده خواهد شد. آقای رحیمی نیز که معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت استان یزد بوده‌اند و امیدوارم با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و همکاری مجموعه کارکنان اداره کل در این مسئولیت موفق باشند.

عبدالرضا محمدی، مدیرکل سابق خدمات و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از همکاران سخت‌کوش اداره کل خدمات تشکر میکنم. برای آقای رحیمی در تصدی مسئولیت اداره کل خدمات و پشتیبانی آرزوی موفقیت دارم و انتصاب ایشان را تبریک می‌گویم.

کاظم رحیمی، مدیرکل جدید خدمات و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: از اعتماد مدیرعامل محترم سازمان و معاون محترم برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی تشکر می‌کنم و برای آقای محمدی نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم با کمک مجموعه همکاران بتوانیم خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.