×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترهوشنگ فولادی در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: ۲۵ ذی الحجه در تقویم کشورمان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است و همراه شدن تکریم بازنشستگان در کنار روز خانواده نشان از اهمیت جایگاه پیشکسوتان در خانواده دارد.
وی اظهار داشت: نقش خانواده به عنوان مهمترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایه‌های انسانی که از بزرگترین پشتوانه‌های توسعه و تعالی هر کشوری به شمار می‌آید، از چنان اهمیتی برخوردار است که سلامت و صلابت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم، عفیف و با تقوا است.
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان تصریح کرد: امروز بر این باوریم که آرامش و امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور، مدیون تلاش‌های بی‌دریغ خردورزانی است که طی سال‌های فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نداشته و با پشتکار و سخت‌کوشی وصف‌ناپذیر خود در عرصه آبادانی و سازندگی این مرز و بوم، چرخ‌های عظیم توسعه و پیشرفت را به حرکت درآورده ‌اند.
وی افزود: شما پیشکسوتانی که خانواده ها به وجود شما افتخار می کنند و ما که امروز در بخش درمان استان وظیفه خطیر ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان را بر عهده داریم و موظف هستیم تا شما ولی نعمتان خود را از بیماریها برهانیم و سلامتی و بهداشت را برایتان به ارمغان بیاوریم.
وی با بیان اینکه در فضای کنونی به دنبال شیوع ویروس کرونا به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه، استفاده از ظرفیت خانواده جهت رفع این بحران و کمک به حفظ سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت است، گفت: رعایت نگاه بهداشتی و در خانه ماندن دو عامل مهمی هستند که در قطع زنجیره این ویروس بسیار موثر بوده و اگر این موضوع از سوی خانواده ها به شکلی جدی دنبال و تقویت نشود، هرگز رفتاری مناسب را در جامعه شاهد نخواهیم بود.
دکتر فولادی همچنین تشریح کرد: یکی از وظایف ما در حوزه درمان این است که شما عزیزان و خانواده های معززتان را در برابر بیماری منحوس کرونا محفوظ و سالم نگه داریم و با آموزش های بموقع و مناسب جلوی خطرات ناشی این بیماری را گرفته و مانع رسیدن این بیماری به خانواده ها شویم.
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان با توصیه و تاکید بر لزوم انجام مراقبت های ایمنی و حفاظت شخصی در برابر ویروس کرونا از جمله استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی گفت: بایستی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و سایر موارد مربوط به حفاظت شخصی با همت و اداره بیشتری عمل نمایم و در این راه لازم است به فرزندان و خانواده خود آموزش های لازم را داده و راه های پیشگیری و مبارزه با این بیماری را به آنها بیاموزیم.
وی از ضرورت توجه ویژه به سالمندان در شرایط شیوع کرونا یاد کرد و گفت: این گروه باید مورد مراقبت و توجه بیشتری قرار گیرند تا از بیماری در امان بمانند از اینرو دیدار با این سرمایه‌های بزرگ معنوی باید به حداقل برسد.
گفتنی است، در این مراسم از ۵ نفر از منتخبین شامل؛ دو بازنشسته نمونه؛ دو نفر همسر بازمانده و یک نفر از کارافتاده کلی نمونه تامین اجتماعی استان کردستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.