×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علیرضا صفری از کارکنان درمان که با وجود بیماری کرونا به بیماران و بیمه شدگان خدمات ارائه می دهند، تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه این بیماران در بدو ورود به درمانگاه، غربالگری و تب سنجی شدند، گفت: این تعداد بیمار، ۶۳هزار و ۷۶ قلم دارو به ارزش ریالی 3میلیارد و ۸۴۷میلیون و ۲۳۴هزار و ۴۰۸ریال از داروخانه این مرکز بصورت رایگان دریافت کرده اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان افزود: با راه اندازی پرونده الکترونیک بیماران مزمن این افراد به صورت ماهانه داروهای خود را کامل دریافت کرده اند. از طرف دیگر تعداد ۲۵۵۹ نفر به آزمایشگاه مراجعه کرده اند که برای این افراد تعداد ۱۲هزار و ۲۴۸ مورد انواع آزمایش انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۵۰۶ مورد خدمت شامل ترمیم دندان، کشیدن، جرم گیری و سایر خدمات دندانپزشکی برای بیماران انجام پذیرفته است.
دکتر صفری ضمن اشاره به سایر خدمات انجام شده اظهار کرد: در قسمت رادیولوژی تعداد دریافت کنندگان خدمت ۱۱۱۸ نفر بوده است. ۴۲۹۷ مورد انجام نوار قلب و سرم تراپی و غیره در بخش تزریقات انجام پذیرفته است.

وی افزود: در حوزه ارائه خدمات مامایی نیز تعداد ۷۵۲ نفر در این مدت از خدمات معاینه و درمان این بخش بهره مند بوده اند. از دیگر اقدامات مثبت این مرکز همگام با سایر مراکز تامین اجتماعی کشور نظام ارجاع ایجاد شد به طوریکه بیماران نیاز مند دریافت خدمات تخصصصی به مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان های آتیه همدان، دکتر غرضی ملایر و پلی کلینیک شهید شهبازی همدان ارجاع و برای آنان نوبت اخذ می شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.