×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که برای نظارت میدانی پروژه‌های اقتصادی، عمرانی و واحدهای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان در استان مازندران و نیز دیدار با بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان، به استان مازندران سفر کرده است، پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت از بیمارستان تأمین‌‌اجتماعی حکمت ساری و نیز شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی تأمین (تیپیکو) بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان مازندران، میرهاشم موسوی در جریان حضور در استان مازندران که همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به این استان انجام شده، به اتفاق تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان و با حضور دکتر کاظمی‌نیا مدیر درمان و حسن فلاح، مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران از بخش‌های مختلف بیمارستان حکمت شهرستان ساری بازدید و با تعدادی از بیماران و کادر درمان این بیمارستان گفتگو کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این بازدید، ضمن عیادت و دلجویی از بیماران و دیدار و گفتگو با همکاران حاضر در شیفت، از نزدیک روند ارائه خدمات و درمان مراجعان را مورد بررسی قرار داد.
بیمارستان حکمت ساری یکی از ۵ بیمارستان ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان مازندران است که در سال ۱۳۸۳ راه‌اندازی شده و در حال حاضر دارای ۶۴ تخت مصوب و ۵۶ تخت فعال است. تعداد مراجعان سرپایی این بیمارستان در سال گذشته بالغ بر ۲۱ هزار نفر و تعداد بیمه شدگان بستری‌شده در این بیمارستان نیز حدود ۵۰۰ نفر بوده است.
در بخش درمان ظرفیت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان مازندران در بخش درمان مستقیم یا درمان ملکی ۱۹ مرکز مشتمل بر شامل ۵ بیمارستان، ۳ پلی‌کلینیک، ۶ مرکز درمانگاهی تخصصی و ۵ مرکز درمانگاهی عمومی است. تعداد پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی در این استان نیز ۲۴۸۹ مورد است که پاسخگوی بخشی از نیازهای درمانی بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان هستند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در جریان این سفر از شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران نیز بازدید کرد. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه داروسازی استان مازندران و یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی تأمین (تیپیکو) در سال ۱۳۷۴ در زمینی به مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع تأسیس شده است که ۲۵ هزار مترمربع از آن به زیربناهای ساختمان‌های کارخانه اختصاص داده شده است.
تولیدات این کارخانه شامل انواع محصولات خانواده پنی‌سیلین‌ها شامل آموکسی‌سیلین و آمپی‌سیلین و خانواده سفالوسپورین‌ها شامل سفالکسین و سفیکسیم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.