×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر ، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در این جلسه اظهار داشت: این سندیکا به عنوان یک اتحادیه صنفی از بیمه گذاران و ذینفعان آنها حمایت می کند.

سید محمد کریمی با بیان اینکه به یاری حضرت فاطمه زهرا (س) کارهای بزرگ و شایسته ای در بیمه کوثر انجام شده است ، خاطرنشان کرد: مدیران ارشد این شرکت با شناسایی محیط بیرونی و بهره مندی از ظرفیت های موجود.

وی مدیران باتجربه و نیروی انسانی جوان ، چابک و متعهد را عامل پویایی شرکت دانست و گفت: مدیران بیمه کوثر با حضور در شورای هماهنگی استان و کارگروه های سندیکا و همچنین ارائه طرح ها و ایده های سازنده در افزایش بیمه نقش موثری دارند. نفوذ در کشور

دبیرکل سندیکای بیمه گران با بیان اینکه ایجاد معاونت فروش و درآمد بیمه در بیمه کوسوار قابل تقدیر است ، افزود: شناسایی سود سرمایه گذاری و عملیات بیمه ، پرداخت به موقع خسارت ، شناسایی و بهره مندی از منابع انسانی و ایجاد ریسک کمیته از مهمترین فعالیتهای شرکت بیمه کوثر است.

سید محمد کریمی با تمجید از فعالیت های بیمه کوثر در فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه ، اظهار داشت: فرهنگ سازی موجب بهبود نفوذ بیمه در کشور می شود و فعالیت های این شرکت در زمینه فرهنگ بیمه منجر به درک بهتر مسائل بیمه در بین مردم و در نهایت باعث ایجاد زمینه ای برای پیشبرد اهداف صنعت کلان می شود که به نفع همه کارگران صنعت و ذینفعان آنها خواهد بود.

وی در ادامه تأکید کرد که این سندیکا با تمام توان در خدمت بیمه ها است و از همه ظرفیت ها برای بهبود عملکرد آنها استفاده می کند. وی اظهار داشت: شرکت های بیمه می توانند با استفاده از ظرفیت های همکاری و بهره گیری از فضای تعاملی موجود ، چالش های مهم صنعت را دنبال کنند و به تبع آن بر این مشکلات فائق آیند و سرانجام یک قطعنامه عالی برای صنعت بیمه ایجاد کنند که این یک تأثیرگذار و یکپارچه است بخشی از اقتصاد کشور.

سندیکا راهی برای برقراری ارتباط بین شرکت های بیمه و بیمه مرکزی است

در این جلسه رئیس هیئت مدیره بیمه کوثر نقش اعضای سندیکا را در صنعت بیمه بی بدیل و ارزشمند دانست و گفت: اعضای سندیکا می توانند نقش موثری در رفع موانع شرکتهای بیمه در گسترش صنعت بیمه و همچنین تسهیل امور بیمه ها و ذینفعان.

علی اصغر محرابیان اظهار داشت که اعضای سندیکا با بررسی آسیب شناسی محیط خارجی و داخلی شرکت های بیمه ، یک دوره طلایی را برای صنعت بیمه رقم می زنند. وی گفت: در این شرایط مسئولان شرکت های بیمه می توانند در راستای مسئولیت های اجتماعی و شغلی خود کار کنند.

نقش سازنده سندیکا در دستیابی به اهداف بیمه ها

مدیر عامل بیمه کوثر با تأکید بر اینکه سندیکا می تواند نقشی اساسی در حل مشکلات صنعت بیمه داشته باشد ، به تعامل سازنده این اتحادیه با سایر بخشهای اقتصادی در تأمین منافع شرکتهای بیمه اشاره کرد. وی گفت: سندیکا می تواند با به اشتراک گذاشتن تجربیات راهکارهایی را برای همه شرکت های بیمه فراهم کند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی منابع انسانی را راه اصلی توسعه دانست و اظهار داشت: نهادسازی و ایجاد سازمانها با استفاده از نیروی انسانی ماهر ، چابک ، متعهد و باانگیزه زمینه جهش در توسعه سازمانها را فراهم می کند.

وی اعضای سندیکا را عامل تأثیرگذار در سیاستگذاری مجتمع ها دانست و افزود: اعضای سندیکا می توانند نقش موثری در تصمیم گیری مسئولان بالادستی و پایین دستی و همچنین بیمه مرکزی ، نهادهای نظارتی ، مراجع قضایی داشته باشند. ، قانون گذاران و مجریان.

مدیرعامل بیمه کوثر این سندیکا را حامی صنعت بیمه و مدافع کاهش نگرانی فعالان صنعت بیمه دانست و گفت: سندیکای بیمه ها یک اتحادیه صنفی متخصص و توانمند است که به عنوان بازوی اجرایی قدرتمند با تسهیل چرخش نیروی انسانی ماهر ، بیمه مرکزی می تواند زمینه را برای گسترش فرهنگ بیمه و افزایش نفوذ این صنعت در کشور فراهم کند.

در پایان ، معاونان و مدیران شرکت بیمه کوثر خواستار بررسی مقررات بیمه مرکزی براساس تغییرات الگوی مصرف و فروش آنلاین ، بررسی آیین نامه ۸۳ ، بررسی روش های سرمایه گذاری شرکت های بیمه در بانک ها ، اقدامات مربوط به عدم رعایت مقررات و دستورالعمل های برخی از شرکت های بیمه ، انطباق کامل شرکت های بیمه با توافق نامه ها و تفاهم نامه های امضا شده در سندیکا و تشکیل کارگروه بیمه نامه های کشتی و هواپیما.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.