×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: سومین نشست هم اندیشی مدیرعامل با معاونین و مدیران شرکت پاکسان برگزار شد.

سومین نشست هم اندیشی مدیران شرکت پاکسان روز یکشنبه بیست و دوم تیرماه سال جاری با رعایت فاصله اجتماعی حداکثری و توجه به موارد بهداشتی در شرکت پاکسان با حضور حسن بقائی مدیرعامل و تمامی معاونین و مدیران شرکت پاکسان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه و ادامه موضوعات جلسات گذشته، بخش‌های مختلف آماری داشبرد مدیریت، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

پیرامون مندرجات هر قسمت توضیحاتی از میزان تولید، خروج محصولات از کارخانه، ‌مقدار بارگیری و فروش در بخش‌های داخلی، صادرات ومحصولات صنعتی و…. ارائه شد.

در ادامه این جلسه احسان ابویی سرپرست تحقیقات و توسعه بازار با بیان اینکه مواد شوینده دومین انتخاب مصرف کنندگان بعد از محلول و ژل ضدعفونی کننده است گزارشی درباره وضعیت فروش مایعات شرکت پاکسان ارائه نمود. در این گزارش تولید، فروش، سهم بازار محصولات شرکت پاکسان و گروه شرکت های هلدینگ صنعت شوینده در مقایسه با سایر شرکت های فعال در عرصه تولید مایعات شوینده مورد ارزیابی قرار گرفت و پیش‌بینی در خصوص میزان فروش این محصولات در آینده ارائه شد.

به گزارش پاکسان نیوز،‌ در بخش دیگری از جلسه هم اندیشی مدیران شرکت پاکسان، فاطمه رنجبر مدیر بازاریابی داخلی این مجموعه با ارائه گزارشی پیشنهاداتی در خصوص توسعه برند و تولید محصولات جدید مطرح نمود و در خصوص راهکارها، امکانات، برنامه های این واحد در توسعه محصول مباحثی را عنوان کرد و در این زمینه به سوالات مدیرعامل و دیگر مدیران پاسخ داد.

در بخش دیگری از جلسه هم اندیشی شورای مدیران، بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان با تشکر از حضور مثمر ثمر مدیران در این جلسات گفت: خوشبختانه در مسیر درست در حرکت هستیم و اگر همین راه را با دقت، قدرت و انگیزه طی کنیم به موفقیت های چشمگیری خواهیم رسید.

وی ارزیابی عملکرد یکدیگر را لازمه رشد و پیشرفت معرفی کرد و افزود: بی شک این پرسش و پاسخ ها در روشن نمودن مسیر حرکت بسیار حیاتی و لازم است و از دل همین جلسات است که ایده ها و انگیزه های توسعه و پیشرفت در امور فراهم می شود.

مدیرعامل پاکسان پیشنهاد و انتقاد مدیران و پرسنل در حوزه های کاری را عامل موفقیت در کار معرفی و خاطرنشان کرد: باید پیوسته برای بهتر شدن امور با ارائه پیشنهاداتی به تقویت حوزه فعالیت خود بپردازند و زمینه رشد و تعالی واحد خود را فراهم سازند.

بقائی در خاتمه این هم اندیشی، بر توجه ویژه به کارکنان واحدهای تولیدی تاکید کرد و در خصوص اقدامات حمایتی بیشتر از این کارگران دستوراتی را صادر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.