گروه : بانک و بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه دی با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومی در ارتقاء برند سازمانی و افزایش سودآوری، خواستار تقویت این بخش از طریق اختیارات بیشتر، آموزش تخصصی و بهرهگیری از ظرفیتهای استانی شد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، دکترهادی عبداللهی، شنبه به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیر و کارکنان روابط عمومی بیمه دی، ضمن گرامیداشت این روز افزود: جایگاه ویژه روابط عمومی در تحقق اهداف کلان شرکت بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی در این نشست که با حضور ۵۳ رابط روابط عمومی در شعب کشور به صورت برخط برگزار شد با اشاره به نقش همکاران شعب که علاوه بر سایر مسئولیتهای خود، وظیفه روابط عمومی شعب را نیز بر عهده گرفتهاند، اظهار کرد: «از تمامی همکارانی که با تعهد و مسئولیتپذیری در کنار فعالیتهای روزمره، در مسیر پیشبرد اهداف روابط عمومی گام برداشتهاند، صمیمانه تشکر میکنم.
روابط عمومی؛ پل ارتباطی درون و برون سازمان
مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: تلاشها و اقدامات شما بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم این حوزه بتواند بیش از پیش در نقش و کارکرد اصلی خود، انتظارات شرکت را برآورده کند.
عبداللهی روابط عمومی را یکی از ارکان کلیدی در برندسازی سازمانی ی کرد و گفت: «روابط عمومی باید به عنوان پلی ارتباطی بین درون و بیرون سازمان عمل کرده، نیازها و خواستههای افکار عمومی را به داخل سازمان منتقل کند.
وی افزود: روابط عمومی همچنین باید توانمندیها و دستاوردهای شرکت را به شکلی ارزشآفرین به بیرون منعکس کند.
روابط عمومی باید فراتر از مرزها فکر کند
وی خاطرنشان کرد افکار عمومی تنها به صنعت بیمه یا کشور محدود نیست و باید نگاه روابط عمومیها فراتر از مرزها باشد چرا که امروزه دنیا به کمک ابزارهای ارتباطی کوچکتر شده است و به همین دلیل باید اهداف بزرگتری را در دستور کار قرار دهیم.
مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: روابط عمومی باید با شناخت دقیق از ذائقه مشتریان و بیمهگذاران، در انتقال مؤثر این خواستهها نقشآفرینی کند.»
وی روابط عمومی را «فردانامه» توصیف کرد و گفت: روابط عمومی موفق باید از اخبار و حوادث جلوتر باشد، پیشبینی کند، هوشمندانه عمل کند و از ظرفیتهای موجود در استانها بهره گیری کند.
به گفته وی همچنین بهترین زمان برای مستندسازی فعالیتها، لحظه حضور مشتریان در شعب برای دریافت خدمات بیمهای است.
عبداللهی از مدیران شعب خواست اختیارات لازم را به رابطین روابط عمومی اعطا کنند تا بتوانند نقش مؤثر و خلاقانه خود را ایفا کنند.
سهم روابط عمومی در سودآوری بنگاههای اقتصاد
وی تأکید کرد: «ارزش بنگاههای اقتصادی در سودآوری آنهاست و روابط عمومی میتواند با عملکردی هوشمندانه، سهم مؤثری در این سودآوری ایفا کند.»
وی همچنین بر ضرورت آموزشهای کاربردی، تخصصی و مستمر برای ارتقای مهارتهای ارتباطی و رسانهای همکاران روابط عمومی تأکید کرد و افزود: «روابط عمومی باید همواره بهروز، آگاه، پیشبرنده و ارزشآفرین باشد تا بتواند به عنوان مشاور امین مدیران، مسیر تحقق چشماندازهای کلان شرکت را هموار سازد».
روحالله لطیفی، مدیر روابط عمومی بیمه دی، نیز در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه گفت: «به منظور ایجاد ارتباط بهتر و مؤثرتر میان صف و ستاد، اقدام به تعیین رابطینی در شعب کردهایم تا بتوانیم شایستگیهای شرکت بیمه دی را به شکل مناسبی ارائه کنیم.
وی گفت: این رویکرد نقش مهمی در انسجام درونسازمانی و ارتقای عملکرد ارتباطی ایفا خواهد کرد.
در پایان این مراسم ۵ رابط استانی بیمه دی به دلیل فعالیت چشمگیرشان در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی تجلیل شدند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=266546