×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۴

عضو هیئت مدیره و معاون فنی شرکت بیمه اتکایی ایران معین با حضور در رویداد “اتکایی؛ اکنون، آینده”، نقطه نظرات خود در خصوص موضوع “تحول در مدل های کسب و کار و حاکمیت سرویس با نگاه به آینده اتکائی” را مطرح کرد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران‌معین؛ در این نشست تخصصی که به همت سخنکده متن برگزار شد، جمعی از مدیران فعال در بیمه‌گری اتکایی با نگاه بر چشم انداز اکوسیستم اتکایی و ریسک، تحول در مدل‌های کسب و کار و حاکمیت سرویس، چالش‌های بازنگری در مقررات و رویه‌ها و بهبود کیفیت نقش آفرینی بیمه گران اتکایی، چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای این حوزه را مورد بررسی قرار دادند.

علیرضا مشکلاتی به عنوان یکی از اعضای حاضر در پنل “تحول در مدل های کسب و کار و حاکمیت سرویس با نگاه به آینده اتکائی” در این رابطه اظهار داشت: با توجه به تحولات گسترده‌ سال‌های اخیر در حوزه فناوری‌های دیجیتال و پلتفرم‌های بیمه‌ای به خصوص در حوزه اتکایی که در سطح جهان رخ داده، صنعت بیمه ایران نیز ناگزیر از برداشتن گام‌های جدی‌تر در این مسیر است. بهره‌گیری از این ابزارها و پلتفرم‌ها نه ‌تنها موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی شرکت‌ها می‌شود، بلکه به صنعت بیمه این امکان را می‌دهد تا از زمان، ظرفیت و پتانسیل ارزشمند سرمایه انسانی محدود خود در حوزه‌های مهم‌تری چون طراحی محصول جدید، نوآوری و توسعه خدمات نوین بیمه‌ای استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه در این مقطع از زمان این موضوع تنها یک انتخاب در حوزه فن آوری اطلاعات نیست، بلکه این مهم می‌تواند در چارچوب مسئولیت اجتماعی راهبران صنعت بیمه کشور دیده شود، افزود: نسل جدید نسلی است که با مفاهیمی همچون بلاکچین، کلان‌داده، هوش مصنوعی و تحولات عظیم در حوزه دیجیتال روبه‌رو است و قطعا این حجم از فرایندهای سنتی، اتلاف انرژی و زمان برای ایشان قابل درک و پذیرش نبوده و ادامه این مسیر منجر به کاهش میزان تعلق سازمانی و انگیزه برای همراهی مهمترین دارایی هر سازمان یعنی سرمایه انسانی آن در مسیر توسعه این صنعت خواهد شد.

عضو هیئت مدیره بیمه اتکایی ایران معین در راستای حل بحران پیش روی صنعت بیمه پیشنهاد داد که؛ با وجود تمام محدودیت‌های موجود ضروری است برای رفع موانع تلاش کرده و با نگاهی راهبردی و آینده‌نگر نسبت به ایجاد تحول در اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه و به خصوص صنعت بیمه اتکایی کشور با تمرکز بر برقراری ارتباط و تعامل موثر با تمام ذینفعان آن اقدام کنیم.

معاون فنی شرکت بیمه اتکایی ایران معین یادآور شد: این مهم جز با مشارکت، همدلی و هم افزایی در میان ارکان اصلی این اکوسیستم و حمایت‌های نهاد ناظر کشور میسر نخواهد شد. اکنون زمان آن رسیده که صنعت بیمه ایران، همسو با روندهای جهانی، گامی مسئولانه و متعهدانه در مسیر تحول دیجیتال این صنعت بردارد و با سرمایه‌گذاری در این حوزه، آینده‌ای جذاب تر برای حضور و ایفای نقش مشتاقان به صنعت بیمه کشور فراهم کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.