×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از همدان، یزدان سیف در این بازدید که در صبح پنج‌شنبه، دوم مرداد انجام شد، اظهار کرد: پیش‌بینی ما تولید حدود ۵۰۰ هزارتن روغن در کشور است که ۲۰ هزار تن آن در انبار‌های غرب کشور در نهاوند ذخیره می‌شود.

یزدان سیف با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان دانه روغنی آفتابگردان و سویا را از کشاورزان خریداری کنیم، افزود:  باید وابستگی به روغن و واردات را با تولید بیشتر و با کیفیت‌تر داخلی کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت توجه به اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل است عنوان کرد: از آغاز برداشت کشت دانه‌های روغنی تا به امروز بیش از ۲۶۴ هزار تن در مجموع محصول کشاورزان دریافت و خریداری تضمینی شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص خرید تضمینی گندم نیز گفت: پیش بینی ما خرید بیش از ۱۰ میلیون تن گندم از کشاورزان در کشور است و از آغاز فصل برداشت تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان تحویل گرفته شده و مطالبات آن‌ها هم در حال پرداخت شدن است.

بر اساس این گزارش، یزدان سیف، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اخیراً از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان معین برای حل مسایل و مشکلات استان‌های غرب کشور انتخاب شده است که استان همدان از جمله این استان‌ها است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.