×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کردستان با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشتگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به سازمان و میهن اسلامی گام نهاده اند.
سید صلاح قریشی تکریم بازنشستگان همراه با خدمات مناسب را از اولویتهای نخست این سازمان اعلام کرد و افزود: برخورداری از خدمات ویژه و مطلوب از حقوق طبیعی این قشر زحمت کشیده است.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا علاوه بر افزایش سالیانه مستمری بازنشستگان، جهت ارتقای سطح زندگی مستمری بگیران، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که یکی از مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان سازمان بود، براساس بند “ب” ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه اجرایی شده است و تمامی مستمری‌بگیران بازنشسته، ازکارافتاده کلی و بازماندگان مشمول این قانون هستند.
قریشی با بیان اینکه در حال حاضر در استان کردستان تعداد ۳۹ هزار و ۱۱۲ بازنشسته این سازمان حضور دارند که با افراد تحت تکفل خود به بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر هستند، توجه و رسیدگی به شان و جایگاه بازنشستگان را ضروری دانست و گفت: بازنشستگان گنجینه ای از تجربه، اندیشه و دانایی هستند که بایستی به وضعیت آنان در راستای سازندگی و بالندگی جامعه رسیدگی شود.
در این مراسم از ۵ نفر از منتخبین نمونه (دو نفر بازنشسته و دو نفر همسر بازمانده و یک نفرازکار افتاده کلی نمونه) تأمین اجتماعی استان کردستان تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.