×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴

در راستای تحقق اهداف استراتژیک سال جاری، شرکت بیمه تجارت‌نو روز دوشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه میزبان همایشی تخصصی با حضور مدیران ارشد شرکت و نمایندگان فعال خود در رشته بیمه‌های زندگی در سراسر کشور بود.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، در این نشست، سیاست‌ها و راهبردهای کلان با هدف توسعه بازار و افزایش سهم شرکت از صنعت بیمه کشور تشریح شد.
در ابتدای این همایش، علیرضا هادی نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ضمن تشریح چشم‌انداز شرکت در سال ۱۴۰۴، بر لزوم تقویت تعاملات با شبکه فروش، تنوع‌ بخشی به سبد محصولات، تمرکز بر بیمه‌های خرد و دیجیتال‌سازی فرآیندها تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه تجارت‌نو تصریح کرد: شبکه فروش بازوی اصلی توسعه بازار است و ارتقای جایگاه برند بیمه تجارت‌نو، بدون مشارکت فعال و هدفمند شما عزیزان ممکن نخواهد بود. بی‌تردید، با ایجاد درآمدی مستمر و توجه به روش‌های موفق در کارآفرینی می‌توان معادله‌ای برد-برد را تعریف کرد که تمامی طرفین اعم از نماینده فروش، بیمه‌گر و بیمه‌گزار از شرایط موجود منتفع باشند.
در ادامه، مهدی مهدوی، مشاور عالی مدیرعامل در توسعه کسب‌وکار، با اشاره به تجربیات موفق بین‌المللی در حوزه مشاوره مالی و بیمه‌ای و لزوم سازماندهی و فعالیت شبکه فروش براساس مسیرهای تعیین شده، اعلام کرد: نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی که در اکثر نقاط جهان در کسوت مشاوران مالی به افراد خدمات ارائه می‌دهند، با گسترش دانش مالی و سرمایه‌گذاری خود می‌توانند هم به انتفاع بیمه‌گزار بیاندیشند و هم با ارائه مشاوره‌های تخصصی و راهگشا به شرکت کمک کنند تا با خلق و ارائه محصولاتی نوآور و بدیع پاسخگوی نیازهای آحاد جامعه باشد.
همچنین، مُنا عروجی، معاون بیمه‌های اشخاص در این همایش از ارائه طرحی جدید در حوزه بیمه‌های مستمری خبر داد. او در تشریح این محصول گفت: محصول بیمه مستمری که از ابتدای خردادماه قابل بهره‌برداری است، در نظر دارد با ارائه راهکارهایی موثر به بخشی از نیازهای افراد مختلف جامعه برای تامین امنیت مالی آینده خود پاسخ دهد و خلاءهای موجود در این عرصه را شناسایی و رفع کند.
علی گودرزی مشاور حوزه سازمان فروش بیمه‌های زندگی، نیز در ادامه این نشست به تشریح طرح اجرایی و برنامه سازمان فروش شرکت در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: با تخصیص مزایا و شرایطی ویژه در تلاش خواهیم بود انگیزه‌های اعضای محترم شبکه فروش بیمه‌های زندگی را شدت ببخشیم و با ترویج فرهنگ بیمه‌های زندگی در جامعه، این نوع محصولات را به عنوان ابزار کارآمد سرمایه‌گذاری و تامین آتیه مطرح کنیم.
این همایش با سخنرانی فرناز بیک‌رسولی مدیر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری ادامه پیدا کرد. او با تشریح جشنواره لبخند بهار اعلام کرد: این جشنواره که برای نمایندگان فعال در رشته عمر و‌ سرمایه‌گذاری، در حال اجراست و‌ تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت قدمی برای افزایش انگیزه نمایندگان این رشته است تا شروع پرقدرتی را برای سال جاری رقم بزنند.
رونمایی از نرم‌افزار تابان بخش دیگری از این مراسم بود؛ لازم به ذکر است، نرم‌افزار تابان ارسال فرم پیشنهاد الکترونیکی و صدور آنلاین بیمه‌نامه را ممکن می‌سازد و امکان رویت سهم کارمزد برای هر یک از ارکان سازمان فروش را فراهم کرده است.
این نشست، با پرسش و پاسخ نمایندگان و ارائه پیشنهادات و انتقادات ادامه پیدا کرد و سپس از نمایندگان برتر شرکت در سال ۱۴۰۳ که در فروش بیمه‌های عمر‌ و ‌سرمایه‌گذاری بالاترین عملکرد را داشتند، با اهدای لوح تقدیر و‌ جوایز ویژه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.