×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۴ آبان , ۱۴۰۴

بانک مسکن در تازه‌ترین اقدام خود، طرحی با عنوان «مسکن‌یار» را با هدف ارتقای سطح رضایت مشتریان و تقویت حساب‌های قرض‌الحسنه جاری به اجرا درآورده است.
به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در قالب این طرح، مشتریان دارنده حساب‌های جاری(با دسته‌چک یا بدون آن و به‌جز حساب‌های طرح ثمر) بر اساس میزان رسوب شش‌ماهه موجودی حساب در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی طبقه‌بندی می‌شوند و از خدمات ویژه و اختصاصی بانک بهره‌مند خواهند شد.

اجرای طرح «مسکن‌یار» سالانه دو نوبت و به‌صورت سیستمی انجام می‌شود و پس از شناسایی مشتریان واجد شرایط، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک صورت می‌گیرد. مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه عامل خود، کارت ویژه طرح مسکن‌یار را دریافت و از مزایای اختصاصی آن استفاده کنند.

طبقه‌بندی مشتریان در طرح «مسکن‌یار»

بر اساس عملکرد حساب در بازه زمانی شش‌ماهه (از ابتدای آبان‌ماه ۱۴۰۴ تا ابتدای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵)، مشتریان در سه سطح زیر قرار می‌گیرند:

مشتریان طلایی: مشتریان حقیقی با رسوب ۳۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۱۰۰ میلیارد ریال در حساب جاری.

مشتریان نقره‌ای: مشتریان حقیقی با رسوب ۲۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۵۰ میلیارد ریال در حساب جاری.

مشتریان برنزی: مشتریان حقیقی با رسوب ۱۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۲۰ میلیارد ریال در حساب جاری.

مشتریان گرامی بانک مسکن می‌توانند برای آگاهی از جزئیات و خدمات ویژه طرح «مسکن‌یار» به نزدیک‌ترین شعبه بانک مسکن مراجعه کرده یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.