
مدیرعامل بانک سینا طی پیامی در همایش سراسری روابطعمومی و مشتریان، ظرفیتهای این حوزه را به عنوان عاملی مؤثر در جهت ارتقای شاخصهای عملکردی و تحقق اهداف بانک توصیف کرد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، متن پیام دکتر علی ابدالی به شرح زیر است:
«همکاران ارجمند و گرانقدر
مایلم در این فرصت، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاشها و زحمات تک تک شما همکاران ارزشمند عزیز ارجمند اعلام نمایم.
بدون شک، دستاوردهایی که امروز بانک ما به آن دست یافته مرهون کوششهای خستگیناپذیر شما و تعهدی است که در مسیر خدمت به مشتریان و ارتقای جایگاه بانک ایفا نمودهاید.
برگزاری همایش روسای دوایر روابط عمومی و امور مشتریان، فرصت ارزشمندی است برای هماندیشی، تبادل تجربه و همافزایی در یکی از مهمترین حوزههای راهبردی بانک. امیدوارم این نشست، که محلی برای اشتراک تجربیات و همفکری است، نتایج مطلوبی در راستای تحقق اهداف بانک به همراه داشته باشد.
سالی که چهار راهبرد اصلی شامل توسعه بانکداری ارزی، توسعه بانکداری اجتماعی، توسعه بانکداری دیجیتال و افزایش مقیاس ترازنامه، به عنوان نقشه راه ما در مسیر تحول و همراستا با شعار سال مبنی بر “تولید برای سرمایهگذاری”، در اولویت برنامههای راهبردی بانک قرار گرفته است
تحقق این راهبردها مستلزم عزم راسخ، برنامهریزی هدفمند و تلاش هماهنگ کلیه بخشها و همکاران بانک است. در همین چارچوب، ارزیابی مستمر عملکرد واحدها در قالب نشستهای دورهای، با هدف پایش پیشرفت، شناسایی ظرفیتها و تقویت و اصلاح مسیرها، در دستور کار قرار خواهد گرفت تا حرکت سازمان در مسیر ترسیمشده با انسجام و اثربخشی بیشتری تداوم یابد.
در کنار این اهداف، جذب و پایداری منابع همچنان از اولویتهای راهبردی بانک سینا به شمار میرود. تحقق این مهم، نیازمند همافزایی درونسازمانی، بهرهگیری هوشمندانه از ظرفیتهای موجود و تعامل مؤثر با ذینفعان است؛ امری که روابط عمومی بانک میتواند با نقشآفرینی سازنده خود در ایجاد ارتباط مؤثر، اطلاعرسانی هدفمند و ارتقای اعتماد عمومی، از آن حمایت کند. امید است در سایه این تلاشها، شاهد بهبود شاخصهای عملکردی و کسب رتبههای شایسته در پایان سال باشیم.
مسئولیتپذیری، خلاقیت، و تلاش مستمر شما همکاران گرانقدر است که با وجود محدودیتها، همواره در جهت تحقق اهداف سازمانی و جلب رضایت مشتریان گام برداشتهاید.«