×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۲ آبان , ۱۴۰۴

به پرداخت ملت، پیشرو در ارائه خدمات پرداخت، به اطلاع مشتریان خود می‌رساند که شماره مرکز ارتباط با مشتریان تغییر کرده و از این پس شماره جدید ۳۰۹۰۰ آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای شماست. با شماره جدید، مشتریان از هر نقطه کشور و بدون نیاز به پیش شماره می‌توانند به سادگی با کارشناسان مرکز، تماس بگیرند و از خدمات سریع و کامل بهره‌مند شوند.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی به پرداخت ملت، این تغییر با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات شرکت و ارائه پاسخگویی سریع‌تر و کارآمدتر صورت گرفته است. مرکز ارتباط با مشتریان به پرداخت ملت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته فعال است و مشتریان می‌توانند در هر زمان، حتی ایام تعطیل، با کارشناسان مرکز، تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. این تغییر، بخشی از برنامه به پرداخت ملت برای ارتقاء تجربه مشتریان و ارائه خدمات آسان‌تر و سریع‌تر است. شماره جدید جایگزین شماره قبلی ۰۲۱-۲۷۳۱۲۷۳۱ شده و هیچ اختلالی در ارائه سرویس‌های شرکت ایجاد نخواهد کرد.

با تماس با شماره ۳۰۹۰۰، مشتریان می‌توانند مشکلات و سوالات خود را در مورد خدمات متنوع به پرداخت ملت از جمله پایانه‌های فروشگاهی، درگاه‌های پرداخت اینترنتی، اپلیکیشن موبایلی سکه و سایر سرویس‌های مرتبط را مطرح نمایند. کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان نیز آماده‌اند تا مشاوره، پشتیبانی و پاسخگویی سریع و شبانه‌روزی را برای تمامی کاربران فراهم کنند.

به پرداخت ملت از تمامی مشتریان دعوت می‌کند تا با شماره جدید، تجربه‌ای آسان، سریع و بدون دغدغه از خدمات این شرکت را تجربه کنند و هرگونه نیاز یا سوال خود را به راحتی برطرف کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.