×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۴

صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با شناسایی تنها ۴ شکایت وارد از ۵۲ مورد در سال ۱۴۰۳ و پرداخت به‌موقع خسارت به زیاندیدگان، ضمن بازیافت هزینه از مقصران، بهینه‌سازی منابع عمومی در جهت وظایف محوله را محقق کرده است.

 به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بیمه مرکزی در خصوص آمار کل شکایت‌های سال ۱۴۰۳ از شرکت‌های بیمه، بررسی و شناسایی چهار شکایت وارده از ۵۲ شکایت ثبت شده در بازه زمانی یک سال از عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی، نشان دهنده دقت بالای صندوق تامین در وظایف محوله از طریق بهره گیری از فرایندهای مبتنی بر داده محوری، سامانه رسیدگی دقیق، بهره گیری از انواع سرویس های اطلاع رسانی جهت برقراری ارتباط موثر با ذینفعان پرونده، استفاده از انواع سرویس های صحت سنجی، رعایت قانون بیمه شخص ثالث و آیین نامه های مربوط در تمامی مراحل تشکیل و سیستم نظارتی پیشرفته است که، نه تنها موجب حفاظت از حقوق مردم می‌شود بلکه با جلوگیری از طرح شکایات غیروارد (۹۲.۳ درصد)، منابع عمومی را به صورت بهینه در جهت حمایت از زیاندیدگان به کار می‌برد. 

این صندوق با پرداخت به موقع خسارت حوادث رانندگی به زیان‌دیدگان تصادفات، و بازیافت آن از مقصرین حوادث رانندگی، گام بلندی در حمایت مادی و معنوی زیاندیدگان و در عین حال حفظ وجوه عمومی برداشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.