×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
سلسله وبینارهای انگلیسی کاربرد شریعت در عملیات‌های تکافل خانواده با حضور ازمان اسماعیل مدرس و مشاور بین‌المللی در زمینه مالی اسلامی و تکافل

دوره آموزشی «کاربرد شریعت در عملیات‌های تکافل خانواده» در قالب ۷ وبینار ۳ ساعته توسط ازمان اسماعیل مدرس و مشاور بین‌المللی در زمینه مالی اسلامی و تکافل، به زبان انگلیسی و به صورت مجازی از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه ارائه می‌گردد. در پایان این دوره به کلیه شرکت‌کنندگان گواهینامه بین‌المللی اعطا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، اولین جلسه از سلسله وبینارهای «کاربرد شریعت در عملیات‌های تکافل خانواده» با حضور ازمان اسماعیل مدرس و مشاور بین‌المللی در زمینه مالی اسلامی و تکافل و با موضوع «اصول حقوقی دستوری برای تکافل»، یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی با چارچوب تکافل خانواده در کشور مالزی، آشنایی با موارد ممنوعه در محصولات بیمه عمر رایج، درک اصول زیربنایی قراردادی تکافل خانواده، آشنایی با نحوه محاسبه سود تکافل خانواده، درک مسائل و راهکارهای تکافل خانواده و توسعه و ارائه یک محصول تکافل خانواده می‌باشد.
گفتنی است ازمان اسماعیل، سابقه بیش از ۳۰ سال تجربه کاری در زمینه مالی اسلامی و تکافل، آموزش و ارائه مشاوره به کشورهای مالزی، سنگاپور، اندونزی، عربستان سعودی، قطر، برونئی و فیلیپین، همکاری با بانک مرکزی مالزی، آکادمی پرکوکایان مالزی، موسسه لایتهان، موسسه لایتهان اسلام مالزی و بسیاری از موسسات دولتی و خصوصی دیگر، تدریس پاره‌وقت در موسسه بیمه مالزی(سال ۱۹۹۷) و داوری نشریه بیمه و تکافل این موسسه و تالیف ۱۳عنوان کتاب (۱۵جلد) و دریافت جایزه از دانشگاه INCEIF و موسسه IBFIM را در کارنامه خود دارد.
لازم به ذکر است سایر وبینارهای این دوره آموزشی نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح به مدت سه ساعت به شرح زیر برگزار خواهد شد:
وبینار اول با موضوع اصول حقوقی دستوری برای تکافل؛ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
وبینار دوم با موضوع اصول حقوقی خاص برای تکافل؛ شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
وبینار سوم با موضوع قراردادهای و الگوهای تکافل خانواده؛ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
وبینار چهارم با موضوع اصول بیمه و کاربرد حقوقی آن در تکافل؛ شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
وبینار پنجم با موضوع محصولات تکافل خانواده؛ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
وبینار ششم با موضوع مقایسه بین بیمه زندگی و عملیات‌های تکافل خانواده؛ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
وبینار هفتم با موضوع مباحث و راهکارهای شریعت؛ شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۳

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و حضور در این سلسله وبینارها می‌توانند به سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir مراجعه نمایند.
ضمنا ثبت‌نام و حضور در این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان رایگان می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.