×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اولین جلسه از سلسله وبینارهای «کاربرد شریعت در عملیات‌های تکافل خانواده» با موضوع «اصول حقوقی دستوری برای تکافل در تاریخ شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، دوره آموزشی «کاربرد شریعت در عملیات‌های تکافل خانواده» در قالب ۷ وبینار ۳ ساعته توسط آقای ازمان اسماعیل مدرس و مشاور بین‌المللی در زمینه مالی اسلامی و تکافل، به زبان انگلیسی و به صورت مجازی از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه ارائه و در پایان دوره به کلیه شرکت‌کنندگان گواهینامه بین‌المللی اعطا خواهد شد.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی با موارد ممنوعه در محصولات بیمه زندگی رایج، درک اصول زیربنایی قراردادی تکافل خانواده، آشنایی با نحوه محاسبه سود تکافل خانواده، درک مسائل و راهکارهای تکافل خانواده و ارائه یک محصول تکافل خانواده می‌باشد.
گفتنی است آقای ازمان اسماعیل، سابقه بیش از ۳۰ سال تجربه کاری در زمینه مالی اسلامی و تکافل، آموزش و ارائه مشاوره به کشورهای مالزی، سنگاپور، اندونزی، عربستان سعودی، قطر، برونئی و فیلیپین، همکاری با بانک مرکزی مالزی، آکادمی پرکوکایان مالزی، موسسه لایتهان، موسسه لایتهان اسلام مالزی و بسیاری از موسسات دولتی و خصوصی دیگر، تدریس پاره‌وقت در موسسه بیمه مالزی(سال ۱۹۹۷) و داوری نشریه بیمه و تکافل این موسسه و تالیف ۱۳عنوان کتاب (۱۵جلد) و دریافت جایزه از دانشگاه INCEIF و موسسه IBFIM را در کارنامه خود دارد.
لازم به ذکر است دومین وبینار این دوره آموزشی با موضوع «اصول حقوقی خاص برای تکافل» نیز در تاریخ یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و حضور در این سلسله وبینارها می‌توانند به سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir مراجعه نمایند.
ضمنا ثبت‌نام و حضور در این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان رایگان می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.