×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دریافت ثبت سفارش متقاضیان فروش سهام عدالت بصورت غیرحضوری و از طریق درگاه های این بانک اعم از سایت بانک، اپلیکیشن بله، نسخه جدید اپلیکیشن ایوا اجرا می شود.

مشتریانی که در سامانه سهام عدالت نسبت به آزاد سازی سهام خود اقدام و شماره شبای بانک ملی ایران را به منظور عملیات بانکی معرفی کرده اند، می توانند نسبت به تکمیل و تایید فرم اقرار نامه و درخواست فروش سهام عدالت اقدام کنند.

دارندگان سهام عدالت پس از ثبت فروش سهام نیازی به مراجعه حضوری یا غیرحضوری نخواهند داشت، چرا که کارگزاری اقدامات لازم برای فروش و واریز وجه به حساب معرفی شده توسط آنها را انجام خواهد داد.

فرآیند ثبت درخواست فروش سهام عدالت نیز به این صورت است که مشتری پس از مراجعه به درگاه های الکترونیکی بانک و انتخاب گزینه سفارش فروش سهام عدالت، نسبت به وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام می کند. سپس اطلاعات سفارش دهنده توسط سامانه کنترل شده و مشتری باید بعد از نمایش اطلاعات خود از سوی سامانه، آن را تایید کند.

از مشتریان گرانقدر تقاضا می شود در راستای حفظ سلامت خود و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از مراجعه به شعب در این زمینه اجتناب کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.