×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۵ مرداد , ۱۴۰۴

در دیدار مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونان و مدیران ارشد این شرکت،مدیرعامل شرکت کاراشاپ با مدیران شرکت بهینه‌پردازش، آخرین دستاوردها، ظرفیت‌ها و مسیر توسعه‌ای شرکت بهینه‌پردازش در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و صدور صورتحساب بررسی شد. یکی از مهم‌ترین محورهای این نشست، معرفی رسمی از سامانه یکپارچه خدمات کسب‌وکار «رسا» بود که به عنوان راهکاری جامع برای تحول دیجیتال در فرآیندهای BSS طراحی و پیاده‌سازی شده است.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران ، مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با استقبال از معرفی سامانه رسا، تأکید کرد: « ما باید از مرحله اجرای پروژه صرف عبور کرده و وارد فاز هدایت‌گری دیجیتال شویم. هماهنگی درون‌ساختاری برای بقا و رشد شرکت ضروری است. از بهینه‌پردازش می‌خواهیم که در ساختار کلان تعریف‌شده قرار گیرد، به بلوغ حرفه‌ای برسد و همگام با استراتژی تحول دیجیتال مخابرات ایران پیش رود.»

وی بااشاره به وضعیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران گفت:«در شرایطی که بسیاری از شرکت‌ها از فناوری‌های نوین به‌ویژه هوش مصنوعی بهره‌مند هستند، باید به سمت یکپارچگی حرکت کنیم. پیاده‌سازی سامانه‌ها به‌صورت منسجم و تحت یک معماری کلان ضروری است. در این معماری، شرکت بهینه‌پردازش نقش اساسی دارد.»

مهندس جعفرپور با اشاره به ضرورت تعامل مؤثر میان بخش‌های داخلی و شرکت‌های همکار، افزود: «ما نیاز به همکاری سازنده، خروج از تک‌محصولی، و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی داریم. معاونت فناوری اطلاعات مأموریت دارد از همه توان‌ها بهره ببرد. شرکت‌هایی که به‌صورت مستقیم با ما کار می‌کنند، باید بزرگ شوند، درآمدزایی کنند و با تحلیل داده‌های کلان در حوزه تجاری به مخابرات کمک کنند.»

وی تأکید کرد: «نگاه ما به شرکت بهینه‌پردازش صرفاً پیمانکارانه نیست؛ ما این شرکت را جزئی از خانواده مخابرات می‌دانیم و برخی از همکاران این مجموعه، سابقه فعالیت در شرکت مخابرات ایران را نیز دارند. باید از این توانمندی‌ها حداکثر استفاده را ببریم.»

در این نشست، مهندس مهدیان، مدیرعامل شرکت بهینه‌پردازش نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده در زمینه صدور صورتحساب، نگهداری و پشتیبانی سامانه‌ها، توسعه محصولات و چشم‌انداز آینده شرکت ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت بهینه‌پردازش با اشاره به چالش‌های گذشته شرکت مخابرات ایران در بهره‌مندی از سامانه‌های جزیره‌ای و نبود ساختار واحد در فرآیندهایی چون CRM و Billing، به معرفی قابلیت‌های مهم سامانه «رسا» پرداخت.

وی از ویژگی‌هایی همچون ایجاد کاتالوگ فروش، صدور صورتحساب‌های لحظه‌ای برای سرویس‌های تجاری و LPS Billing، پوشش کامل حوزه‌های B2B و LPS، و امکان فروش خدمات پایه به‌صورت باندل بر اساس تقاضای مشترک نام برد و تأکید کرد: «این سامانه، در صورت صلاحدید مخابرات ایران، می‌تواند با رفع چالش‌های پیشین، بستری امن و کارآمد برای توسعه خدمات نوین و ارزش‌افزوده آینده فراهم آورد.»

مهندس مهدیان با اشاره به عملکرد منظم و دقیق در فرآیند صدور صورتحساب در بازه ۲۲ تا ۲۵ هر ماه، افزود: «کلیه اقدامات تکمیلی از جمله خلاصه درآمد، پیامک قبض، گزارش‌های مورد نیاز سازمان تنظیم مقررات و نیز گزارش‌های مربوط به مودیان مالیاتی نیز با دقت و انسجام در حال انجام است.»

وی همچنین تصریح کرد که بهینه‌پردازش با دارا بودن ظرفیت‌های انسانی، تخصصی و فنی بالا، آمادگی کامل دارد تا بخش قابل‌توجهی از نیازهای فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران را به صورت یکپارچه تأمین کند.

این دیدار در فضایی صمیمانه، با تأکید بر همکاری راهبردی و هم‌افزایی میان مجموعه‌های فناور همکار شرکت مخابرات ایران برگزار شد و نقطه‌عطفی در مسیر تحقق تحول دیجیتال در حوزه خدمات مشترکین، صورتحساب و فناوری اطلاعات محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.