×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، محمود علیگو با تاکید بر اینکه تمام موارد کودک‌آزاری و همسرآزاری پیگیری می‌شود و حفظ سلامت کودک و زن خشونت‌دیده اولویت دارد، افزود: اکنون رویکرد مداخله‌ای صلح و ایجاد ظرفیت های بالاتر مشاوره مورد توجه اورژانس اجتماعی قرار گرفته است با این وجود در بحث مشاوره ضعیف هستم، اجرای فعالیت‌های مشاوره باید به سمت فعال تر شدن ظرفیت اجتماعی و افزایش میزان تاب‌آوری خانواده برود اما متاسفانه تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله زیادی داریم.

وی اضافه کرد: نقش مشاوره در تغییر آمارهای مربوط به طلاق قابل توجه است و با استفاده از ظرفیت مشاوره باید درصد بیشتری از طلاق‌ها به سمت سازش برود.

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: علاقه فقط برای روزهای خوب نیست، برای روزهای بد هم است. اگر ازدواج دقیق رخ بدهد و افراد آموزش‌های مربوط به پدری کردن، مادری کردن و همسری کردن را درست آموزش ببینند و این نقش‌ها به درستی پذیرفته و ایفا شود آنگاه در اوضاع بحرانی و هنگام مشاجره، کمترین وضعیت واریانس به معنای انحراف از میزان معیار را خواهند داشت اما اکنون این میزان از انحراف در مواقع بحرانی بین زوج‌ها، استاندارد نیست.

علیگو از مردم خواست هرگونه کودک‌آزاری در خانه یا در خیابان را به اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ اطلاع دهندو

وی ادامه داد: همه تماس‌ها بدون آن‌که هویت تماس‌گیرنده مشخص شود، فورا مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی، اجتماعی از طریق ۴ فعالیت مرکز مداخله در بحران، خط تلفن اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه و سکونت‌گاه‌ها، به گروه‌های هدف این برنامه، خدمات تخصصی به صورت شبانه روزی و رایگان ارائه می دهد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.