×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علیرضا رمضامی در تشریح آخرین اقدامات حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: بر این اساس روزانه ۷۵۰ بیمار سرپایی به دی کلینیک تامین اجتماعی ایلام، ۴۵۰ نفر به درمانگاه شماره ۲ و ۴۵۰ بیمار نیز به درمانگاه دهلران مراجعه می کنند.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی در ۲ بخش بیمه ای و درمانی به جهت تهیه امکانات محافظتی کرونا و درمان غیرمستقیم و به تبع تعطیلی برخی واحدهای تولیدی دچار خسارت شده است که سبب کاهش درآمدها و پرداخت بیمه بیکاری به بیمه شدگان شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در اجرای برخی طرح ها در کشور پیشرو است که در بخش درمان نیز عمده ترین خدماتی که ارائه می شود بحث نسخه الکترونیکی است و سازمان در این راستا موفق عمل کرده است.

دکتر رمضانی با بیان اینکه طرح نسخه الکترونیکی به صورت صد درصد در تمامی مراکز ملکی مدیریت درمان سطح استان اجرایی می شود، گفت:  از جمله مزایای نسخه الکترونیک بهبود کیفیت خدمات درمانی، مشاهده سوابق و مراجعات قبلی بیمار، اصلاح مشکلات ناشی از ناخوانا بودن نسخه، کنترل تداخلات دارویی و کاهش هزینه های ناشی از مراجعات مکرر بیمه شدگان است.
وی به طرح ۳۰۷۰ اشاره کرد و افزود: این طرح یک طرح زیربنایی و ملی است که با اجرایی شدن آن، ارائه خدمات غیر حضوری و به تبع آن کاهش میلیونی بار مراجعات بیمه شدگان به مراکز تامین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام به مرکز درمانی مهران اشاره کرد و گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهران در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۱۷ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۵۱۷ متر مربع با پیشرفت ۳۵ درصد در حال ساخت است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدمتگذار و خدمات رسان است، این سازمان مانند سایر ارگان های دولتی در ایام کرونا دچار خسارت و ضرر و زیان شده و از این امر مستثنی نبوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.