×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۴

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته نیز با ارائه خدمات گسترده و پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته، موفق شده سطح بالایی از رضایت مشتریان را حفظ کند و ارتباطی دوسویه، مؤثر و حرفه‌ای با تماس‌گیرندگان برقرار سازد.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۳ پاسخگوی بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰هزار تماس بوده است.

از مجموع این تماس‌ها، یک میلیون و ۷۳۰هزار تماس توسط کاربران و حدود ۲ میلیون و ۶۰۰هزار تماس از طریق تلفن گویا (IVR) مدیریت شده است.

در مقایسه با ۱۴۰۲، تعداد کل تماس‌های دریافتی افزایشی ۲۶۴هزار موردی داشته و پاسخگویی کاربران نیز به اندازه ۱۵۷هزار تماس رشد داشته که نشان از گسترش روزافزون تعامل مشتریان با بانک و توسعه خدمات غیرحضوری دارد.

گفتنی است، بیش از ۹۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی پایان تماس شرکت کرده‌اند، رضایت خود را از خدمات ارائه‌شده اعلام کرده‌اند.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنان با هدف ارائه خدمات سریع، دقیق و مؤثر، به‌صورت شبانه‌روزی در سه شیفت کاری فعال است و تلاش دارد تجربه‌ای دلپذیر از ارتباط با بانک را برای همه مشتریان رقم بزند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.