×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۴

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی(ASQ) از افزایش رضایتمندی ۷۶٫۲ درصدی کیفیت ارائه خدمات و امکانات در فرودگاه¬های کشور در فروردین ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیدجمال قادری‌ نسب افزود: با اجرای طرح پایش و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی در نخستین ماه سال جاری، شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی نسبت به سال گذشته رشد ۵٫۹ درصدی داشته است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی یادآورشد: در فروردین ماه امسال، بیش از ۴۳۵ هزار و ۱۰۰ بازخورد مسافران به وسیله کنسول­های مکانیزه کلیدی، لمسی، دیجیتالی، وبسایتی و دیگر ابزارهای هوشمند سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی ثبت شد که ۷۶٫۲ درصد مسافران از خدمات فرودگاهی در کشور رضایت داشتند.

قادری‌نسب بیان کرد: با توجه به رشد و توسعه شاخص­های کلیدی و اهمیت جایگاه استراتژیک سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی و حساسیت ویژه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حفظ مستمر سطح بالای رضایتمندی مسافران، فرآیند پایش و کنترل هوشمند و برخط وضعیت ارائه خدمات در فرودگاه‌های کشور در سال جاری با جدیت پیگیری می‌شود.

وی کسب رضایتمندی مسافران را از مهمترین وظایف و اولویت­های فرودگاه­های کشور دانست و افزود: اصولا به واسطه حضور مسافران در فرودگاه­ها و الزامات بین‌المللی جهت ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی اهمیت زیادی دارد و بر همین اساس رضایتمندی مسافران (Passenger satisfaction) به‌عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت و همچنین یکی از مهم­ترینKPI های چگونگی عملکرد کلی سازمانی در ارائه خدمات شایسته در فرودگاه‌های کشور به مسافران محسوب می‌شود.

قادری‌نسب در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه مدیران کل و مسئولان فرودگاه­های کشور، اظهارداشت: بی شک این رویکرد نوین در اجرا و پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل و نظارت هوشمند و مستمر بر کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی به‌همراه تلاش خالصانه و شبانه­روزی مسئولان در همه فرودگاه­های کشور منجر به ارائه خدمات و سرویس­های کیفی در فرودگاه‌های کشور خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.