×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۴

مدیرعامل بانک سینا در سفر به منطقه همدان و کردستان و دیدار با همکاران شهر همدان، ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب منطقه، بر اهمیت نقش بازاریابی در تمامی سطوح بانک تأکید کرد و گفت: بازاریابی فقط وظیفه و مختص یک واحد نیست؛ بلکه در راستای ارتقاء جایگاه بانک، همه همکاران باید در این امر سهیم باشند.

کیوسک‌خبر ـ دکتر علی ابدالی با اشاره به تمرکز برنامه‌های بانک سینا بر جذب منابع، اظهار داشت: منابع، محور تمامی شاخص‌ها، فرمول‌ها و مدل‌های ارزیابی در شبکه بانکی است. بنابراین انتخاب این شاخص به عنوان یکی از راهبردهای اصلی بانک، انتخابی صحیح و هوشمندانه بوده و انتظار است که همکاران صف و ستاد، فعالانه و هدفمند در تحقق این امر کمافی‌السابق کوشا باشند و موفقیت‌هایی که در این زمینه کسب شده را تداوم ببخشند.
دکتر ابدالی با اشاره به رتبه‌بندی بانک‌ها توسط بانک مرکزی گفت: بر اساس مدل ارزیابی کملز، که شامل پنج شاخص کیفیت نقدینگی، سودآوری، کفایت دارایی‌ها، مدیریت و سرمایه است، بانک سینا در بین ۲۹ بانک کشور، در جمع پنج بانک برتر قرار گرفت. حتی در این مدل نیز، منابع نقشی محوری دارند، که این امر نیز مؤید انتخاب درست راهبردهای بانک سینا با تمرکز بر افزایش سهم بازار و افزایش مقیاس ترازنامه است.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه، به تشریح چهار راهبرد اصلی این بانک پرداخت و گفت: توسعه بانکداری دیجیتال و بانکداری اجتماعی دو محور مهم و فناورانه در راهبردهای ما هستند. در کنار آن، توسعه خدمات ارزی و ریالی نیز از جمله راهبردهایی است که در راستای افزایش ترازنامه بانک دنبال می‌شود.
دکتر ابدالی تأکید کرد: ما باید از ظرفیت سهامداران عمده خود، از جمله صندوق توسعه ملی و بنیاد مستضعفان، به‌درستی استفاده کنیم. استفاده از منابع ارزی صندوق و منابع بنیاد علوی، فرصتی است که می‌تواند مسیر توسعه بانک سینا را در تمامی شاخص‌های عملکردی هموارتر کند.
مدیرعامل بانک سینا با تأکید بر اهمیت نقش فناوری در تحول بانکداری گفت: از آنجا که ما بانک عامل سهامداران بزرگ خود هستیم، باید بتوانیم با ایجاد ابزارها و سامانه‌های مناسب، از منابع آن‌ها به شکل بهینه بهره‌برداری کنیم. هدف ما، رشد پایدار بانک با تکیه بر فناوری، راهبرد صحیح و استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌های موجود است.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ریالی این بانک نیز گفت: در این حوزه کارهای مهمی انجام شده، لذا هم راستا با این اقدامات باید سراغ ابزارهایی مانند اوراق گام، مرابحه و تعهدات هم برویم که منبعی برای افزایش درآمدهای غیرمشاع بانک و زمینه‌ساز جذب مشتریان جدید است.
وی همچنین با تاکید بر تلاش مضاعف برای توسعه خدمات ارزی در بانک سینا اظهار داشت: همانگونه که در مدتی کوتاه شاهد جهش در خدمات ارزی بوده‌ایم انتظار می‌رود منطقه همدان و کردستان نیز همانند توفیقاتی که در حوزه ریالی و کسب بالاترین درصد رشد منابع داشته، در این حوزه نیز عملکرد درخشانی داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی که از اول مهر ماه ۱۴۰۴ تحت عنوان «ضوابط کنترل مقداری بدهی‌های شبکه بانکی با هدف کنترل نقدینگی، کاهش تورم و تقویت سلامت سیستم بانکی اجرایی شده است، گفت: با توجه به شرایط و پرتفوی بانک سینا این یک ظرفیت برای بانک است که باید از آن به خوبی بهره‌مند شد.
گفتنی است در این سفر اکبر جلیلی عضو هیات مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب، رحیم فرامرزی معاون ارزی و بین‌الملل، حجت‌اله یبلوئی معاون سرمایه انسانی و علی‌رضا برآور مدیر امور بازاریابی و شعب نیز، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند و از شعب این بانک در شهرهای همدان، ملایر و نهاوند بازدید به عمل آوردند. در جلسه‌ای که با حضور روسای شعب برگزار شد، از شعب برتر منطقه همدان و کردستان تقدیر به عمل آمد.
مدیرعامل بانک سینا و هیات همراه در حاشیه این سفر از برخی شرکت‌های بزرگ تولیدی همدان بازدید و بر آمادگی بانک سینا برای تامین نقدینگی و همنین ارائه خدمات ارزی با تکیه بر ابزارهای نوین تاکید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.