×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید مرتضی امینی فر رئیس تأمین اجتماعی شعبه بهبهان در دیدار با حجت الاسلام  والمسلمین سید قدرت اله ناصری امام جمعه این شهرستان ضمن تشریح اهم اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته از سوی این سازمان در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به آحاد تحت پوشش این شهرستان گفت : از اهداف کلی و اساسی تأمین اجتماعی گسترش و تعمیم بیمه های اجتماعی در جهت پشتیبانی از فعالیتهای تولیدی و کمک به امر تولید و اشتغال و حمایت از نیروهای مولد جامعه است.

امینی فر با اشاره به اینکه قریب به ۱۲۰ هزار نفر از مردم این شهرستان از خدمات این سازمان برخوردار هستند تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۵ هزار کارگاه فعال را نیز تحت پوشش داریم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه بهبهان با اشاره به اینکه فراهم ساختن آسایش جسمی و روحی و فکری زندگی انسانهای جامعه از مسئولیتهای دولتهاست، تصریح کرد : رسیدن به عدالت اجتماعی اساسی ترین هدف تأمین اجتماعی است که برای رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت همگانی تمام کسانی است که متولی امر رفاه ، آسایش و گسترش عدالت در جامعه هستند.

امام جمعه بهبهان با تقدیر از خدمات ارائه شده توسط این سازمان به مردم افزود: تأمین اجتماعی اهرم های برقراری عدالت اجتماعی تلقی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.