×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل ذوب آهن در این دیدار با اشاره به سال جهش تولید گفت : صدا وسیما به عنوان رسانه ملی در کنار صنایع است و ذوب آهن اصفهان نیز از این بستر سازنده بهره مند است .

وی افزود : صدا وسیما چالش های صنایع و مشکلات آنها را به خوبی بیان می کند و در بسیاری موارد بیان این چالش ها منجر به اقدامات خوب و اثرگذاری از سوی مسئولین می شود . از این رسانه انتظار می رود که فعالیت های خوب و دستاوردهای مهم صنایع را که می تواند برای جامعه ایجاد امید و نشاط نماید نیز بیش از گذشته برجسته تر نماید .

یزدی زاده با اشاره به فرایند سخت و پیچیده راه اندازی واحد تولید ریل در ذوب آهن و اهمیت تولید این محصول استراتژیک برای کشور گفت : این دستاورد بزرگ باید به خوبی برای افکار عمومی تشریح شود تا جامعه بداند در شرایط سخت تحریم ها ، صنایع کشور همچنان پویا هستند و با تکیه بر دانش و توان دخلی ، دستاوردهای مهمی حاصل می کنند .

مدیرکل  صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز با اشاره به همکاری و تعامل گسترده این سازمان با ذوب آهن اصفهان به ویژه در سال های اخیر گفت : در سال جاری تولید اهمیت دوچندانی برای کشور دارد و رسانه ملی با تمام قوا از تولید کنندگان و صنایع کشور حمایت می کند .

وی افزود : بیان دستاوردهای صنعتی به شیوه های متنوع در دستور کار صداوسیما قرار دارد و در این راستا با همکاری واحد های روابط عمومی صنایع ، می توانیم برنامه های لازم را برای معرفی این دستاوردها انجام دهیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.