×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، دکتر فریدون فدایی دولت با اعلام این خبر گفت: مرکز تلفن پیشرفته ۲۵۶ شماره ای در سایت انرژی بر لامرد از نوع کافو نوری AG256 و دارای سرعت و کیفیت بسیار بالایی است.
وی تصریح کرد: پیش از این در سایت انرژی بر لامرد فقط قادر به واگذاری ۳۰ شماره و با محدودیت های بسیاری همراه بودیم که در حال حاضر با راه اندازی مرکز تلفن جدید، امکان واگذاری ۲۵۶ شماره به واحدهای صنعتی منطقه ویژه لامرد فراهم است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پی تسریع در راه اندازی مرکز تلفن جدید از شرکت مخابرات استان فارس و شهرستان لامرد، واحد سیستم های اطلاعاتی و مخابراتی منطقه ویژه اقتصادی لامرد قدردانی به عمل آورد.

به گفته فدایی دولت، طرح راه اندازی دو مرکز تلفن ۵۰۰۰ شماره ای در طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد پیش بینی شده است.

استقرار و راه اندازی سایت بی.تی.اس (BTS) و تقویت کننده سیگنال خطوط تلفن همراه جهت بهبود آنتن دهی موبایل در محدوده سایت انرژی‌بر و برخی روستاهای پیرامونی و توسعه فیبر نوری در داخل سایت انرژی بر جهت افزایش پهنای باند اینترنت برای ارائه خدمات بهتر به سرمایه گذاران به مرحله اجرا درآمده است.
شایان ذکر است بهینه سازی و بروزرسانی تجهیزات و زیرساخت های مخابراتی منطبق با آخرین فناوری های ارتباطی در اولویت منطقه ویژه اقتصادی لامرد قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.