×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد اخلاقی مدیر کل تامین اجتماعی سمنان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس بانک رفاه از زحمات و تلاشهای مدیران و کارکنان این بانک قدردانی کرد و اظهار داشت: سطح بالای تعاملات فی مابین بانک رفاه و تامین اجتماعی استان نشان از اهتمام مدیریت بانک و کارکنان تلاشگر در شعب این بانک در راستای خدمت رسانی مطلوب است.

وی ارائه خدمات به جامعه کار و تلاش را امری ارزشمند عنوان کرد و گفت: اقدامات بانک رفاه در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی عامل مهمی در ارتقاء میزان رضایتمندی این عزیزان است.

اخلاقی ابراز داشت: افزایش کمی و کیفی خدمات بانک رفاه در استان مرهون مساعی و نگاه مدبرانه مدیریت این مجموعه است.   

دکتر سید مجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان نیز ضمن تقدیر از همکاری مجموعه بانک رفاه با واحدهای درمانی تامین اجتماعی استان اظهار داشت: ارائه مطلوب خدمات در بانک رفاه رضایت عموم اقشار جامعه خصوصا تلاشگران عرصه تولدی و صنعت را تامین نماید.

وی برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی را دو عامل موفقیت بانک رفاه عنوان کرد و افزود: خدمات ارزشمند این مجموعه و اقدامات موثر آن در مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی قابل تقدیر است.

مدیردرمان تامین اجتماعی سمنان بانک رفاه کارگران را بعنوان بازوی پرتوان و ارزشمند حوزه سلامت دانست و تصریح کرد: بانک رفاه کارگران همواره حامی و پشتوانه حوزه سلامت بوده و در مسیر حمایت اجتماعی و مالی از قشرکارگر و سایر مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

سیدحسین میرمعینی مدیرامور شعب بانک رفاه استان سمنان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیران تامین اجتماعی به جهت تبریک سالروز تاسیس بانک رفاه به تشریح  اقدامات انجام شده در این بانک در سطح استان پرداخت.

وی با اشاره به شعار سال جدیت و اهتمام مجموعه بانک را در راستای تحقق جهش تولید عنوان کرد و گفت: سعی و تلاش تمامی مجموعه بانک رفاه در استان بر این بوده که بتواند در مسیر شکوفایی اقتصاد و همچنین گسترش تولید گام بردارد.

میرمعینی با اشاره به همکاری بسیار خوب مابین مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی و شعب بانک رفاه اظهار داشت: توسعه زیرساخت های الکترونیکی و گسترش خدمات غیرحضوری از جمله اقدامات اثر بخش و نوین بانک رفاه است.     

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.