
غلامرضا عزیزی، مدیرعامل و ندیری قائممقام مدیرعامل بیمه نوین در آغاز حضور خود در این شرکت، به همراه تعدادی از مدیران، به دیدار کارکنان شرکت رفت.
کیوسکخبر ـ این دیدار، که هدف آن آشنایی نزدیکتر با کارکنان و بررسی دغدغههای آنها بود، فرصتی فراهم آورد تا مدیرعامل از نزدیک با وضعیت و نیازهای کارکنان آشنا شود. در این جلسه، عزیزی با ابراز رضایت از مهارت، تخصص و میزان تحصیلات عالی کارکنان، بر اهمیت ارتباطات موثر بین مدیریت و کارکنان تاکید کرد و گفت: «آشنایی و ارتباط مستقیم با کارکنان و شنیدن دغدغههای آنها میتواند به تصمیمگیریهای بهتر و سریعتر کمک کند.» در ادامه، بحث و تبادل نظر در مورد مشکلات و فرصتهای موجود در بیمه نوین صورت گرفت. عزیزی همچنین از تلاشهای کارکنان در راستای تحقق اهداف شرکت قدردانی و اعلام کرد که برای پیشرفتهای آتی، یکی از عوامل مهم همکاری بیشتر و بهبود فرآیندها در حوزه دیجیتال ضروری است. ضمنا مدیرعامل شرکت دیروز نیز از ساختمان مرکزی بازدید داشتند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=287506