×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: دوره آموزشی آشنایی با مبانی و مفاهیم محیط زیست در شرکت پاکسان برگزار می شود.

با توجه به ضرورت توجه به محیط زیست و کاهش آسیب‌های زیست محیطی صنایع و در جهت افزایش سطح آگاهی کارکنان در حیطه محیط زیست، دوره آموزشی آشنایی با مبانی و مفاهیم محیط زیست با تاکید بر ایزو ۱۴۰۰۱ با موافقت بابک مصطفایی مدیرعامل شرکت پاکسان از سوی واحد منابع انسانی این مجموعه برگزار می شود.

این دوره درون سازمانی شامل سرفصل هایی همچون آشنایی با پارامترهای زیست محیطی و انواع آن، مشکلات و چالش های موجود در کارخانه‌های صنعتی و تولیدی، آشنایی با قوانیت زیست محیطی، انواع آلودگی ها و نحوه ارزیابی اثرات زیست محیطی آنها، مدیریت پسماندهای صنعتی و اداری و پساب صنعتی مبتنی بر استاندارد ISO14001 است.

شرکت پاکسان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی مواد شوینده و بهداشتی، همواره تلاش کرده تا آسیب‌های زیست محیطی را به حداقل برساند.

تولید محصولات دوستار محیط زیست، سیستم سنجش پساب آنلاین، بازیافت زباله های تولیدی مجموعه، غرص ۱۰۰۰اصله درخت در اراضی ملیو…. از اقدامات زیست محیطی این مجموعه است.

این دوره آموزشی روز سه شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری و به مدت چهار ساعت برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.