×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ آذر , ۱۴۰۴

بانک مرکزی در آستانه برگزاری همایش «صیانت از مشتریان بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی»، میزان رضایت مشتریان از بانک‌ها را طی یک نظرسنجی به رای عمومی گذاشته است.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، نظرسنجی رضایت‌مندی مشتریان با هدف دریافت ارزیابی آنها از رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیک و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده است.

نتایج حاصل از این نظرسنجی نیز یکی از مبانی انتخاب ۳ بانک یا موسسه اعتباری برتر در حوزه صیانت از مشتریان خواهد بود.

بر این اساس از مشتریان محترم بانک اقتصادنوین تقاضا می‌شود با شرکت در این نظرسنجی، پاسخ خود به سوالات مطرح شده را ثبت کنند.

صفحه نظرسنجی صیانت از مشتریان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.