×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲ دی , ۱۴۰۴

بانک کارآفرین همزمان با آغاز نظرسنجی سراسری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه صیانت از حقوق مشتریان بانکی، از مشتریان خود دعوت کرد تا با مشارکت فعال در این فرآیند، در ارتقای کیفیت خدمات بانکی و ارزیابی عملکرد شبکه بانکی کشور نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک کارآفرین، هم‌زمان با برگزاری «نخستین رویداد تنظیم‌گری و نظارت؛ همایش صیانت از مشتریان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی» در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال جاری، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی را از تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴ آغاز کرده است. این نظرسنجی تا ۱۵دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، این نظرسنجی با هدف دریافت ارزیابی مستقیم مشتریان از شاخص‌هایی همچون نحوه رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده و نتایج آن، یکی از مبانی اصلی رتبه‌بندی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری از منظر صیانت از حقوق مشتریان خواهد بود.
بانک کارآفرین ضمن تأکید بر اهمیت تنظیم‌گری و نظارت مؤثر به‌عنوان یکی از ارکان ثبات مالی و تقویت اعتماد عمومی، بهره‌گیری از بازخوردهای واقعی مشتریان را ابزاری ارزشمند برای بهبود مستمر کیفیت خدمات، ارتقای مشتری‌مداری و افزایش پاسخگویی بانک‌ها می‌داند. این نظرسنجی نخستین اقدام یکپارچه در سطح ملی به شمار می‌رود که امکان مشارکت مستقیم عموم مردم در ارزیابی عملکرد شبکه بانکی کشور را فراهم کرده است. گفتنی است فرآیند نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام شده و نتایج آن صرفاً به‌صورت تجمیعی و آماری تحلیل خواهد شد.
بانک کارآفرین از تمامی مشتریان گرامی دعوت می‌کند با شرکت در نظرسنجی ملی، بانک مرکزی را در تدوین سیاست‌های بهبود کیفیت خدمات بانکی و ارتقای صیانت از حقوق مشتریان یاری رسانند.

برای انجام نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.